Bine ați venit la Renault Trucks România
Testimonial
Renault Trucks T High - Finlanda - Martom Oy
Long haul
Mai. 1 2017
La bordul Renault Trucks T High, cunoscut sub numele de "Diavolul de diamant", Jani Martikainen străbate zilnic drumurile din Finlanda de la nord la sud și de la est la vest. Cu temperaturi cuprinse între -30° și +30° C, vehiculul său a devenit un partener de încredere, fiabil, puternic și liniștitor de sigur.
Am înființat compania Martom Oy în 2005, împreună cu partenerul meu Tomi Hjelt. În prezent, avem nouă angajați, dintre care cinci șoferi cu normă întreagă și un altul care lucrează cu jumătate de normă. Avem sediul în Vantaa, lângă Helsinki, dar nu avem un sediu central, spații sau garaje. Toată "magia" afacerii noastre are loc pe drum, iar soția mea se ocupă de birocrație de la noi de acasă. Deși am fost pregătit să fiu mecanic, nu am făcut niciodată această meserie.
Entuziasmul meu pentru camioane m-a prins repede și m-a făcut să plec la drum. "Flota noastră Devil" este formată din cinci tractoare (Star Devil, Black Devil 666, SWE Devil etc.), inclusiv nava amiral Diamond Devil, Renault Trucks T High pe care îl conduc eu. De asemenea, avem un vehicul mai ușor pentru transportul produselor alimentare la temperaturi controlate. Lucrăm în calitate de subcontractori pentru Rahtikeskus, ceea ce ne oferă misiuni pentru a transporta tot felul de mărfuri.
Camioanele noastre parcurg între 100.000 și 120.000 km pe an, iar vehiculul ușor parcurge 40.000 km. Afacerile noastre ne duc în cele mai îndepărtate zone ale Finlandei și fiecare zi este diferită, la fel ca și mărfurile pe care le transportăm: echipamente electronice, componente industriale, produse alimentare, hârtie și chiar substanțe periculoase.
PUTEREA DIAVOLULUI DIAMANT ÎN CONDIȚII METEO EXTREME
Cu puțin peste un an în urmă, a trebuit să obținem foarte repede un nou vehicul. Dealerul Renault Trucks din Finlanda, pe care l-am apreciat în urma unei experiențe pozitive cu el, ne-a sugerat Renault Trucks T High, care părea să corespundă cerințelor noastre.
Această primă impresie s-a dovedit a fi în mare măsură confirmată. Motorul, cu cei 520 CP, a făcut posibilă manevrarea fără efort a încărcăturilor grele pe toate tipurile de suprafețe și pe toate tipurile de vreme. Ceea ce m-a surprins cel mai mult a fost puterea sa, care era disponibilă încă de la 30.000 km, în timp ce alte vehicule trebuie să parcurgă în general între 50.000 și 60.000 km înainte de a-și atinge potențialul maxim. În condiții urbane, în câmp deschis sau în regiuni accidentate, nu mă dezamăgește niciodată.
Și am observat, de asemenea, că are un consum mai mic decât ceilalți "diavoli" din flotă, în ciuda faptului că eu cam apăs pedala de accelerație! Dacă aș face un efort și aș adopta un stil de condus mai flexibil, cred că aș economisi și mai mult.
5 ANI DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ PE ORICE TIP DE DRUM
De când a fost lansat în 2013, gama de vehicule de transport de marfă Renault Trucks T s-a extins în Franța și în întreaga lume, reafirmându-și an de an puterea, consumul redus de carburant și fiabilitatea pe orice tip de suprafață și la orice latitudine. Concepția sa modulară permite să răspundă tuturor nevoilor transportatorilor pe distanțe lungi, asigurând în același timp un echilibru perfect între putere și economie de combustibil, precum și confort de conducere și viață la bord.
Performanță premiată. Încă de la premiul International Truck of the Year obținut în 2015 și până la premiul German Design Award în 2018, Renault Trucks a îmbunătățit constant performanțele vehiculelor sale: motorul DTI 13 beneficiază acum de sistemul de injecție Common Rail pentru un consum mai mic, în timp ce reducerea greutății a dus la creșterea capacității de încărcare utilă.
CONFORT DE CINCI STELE, PENTRU O SIGURANȚĂ SPORITĂ
Drumul este viața mea, "biroul meu panoramic" și a doua mea casă. Cu toate acestea, pentru a conduce în siguranță fără a fi obosit, confortul este absolut esențial. Dacă ar trebui să dau o notă pentru Diamond Devil, aceasta ar fi 10 din 10, fără ezitare, pentru confort, vizibilitate și manevrabilitate. Patul se potrivește dimensiunilor mele mari, cabina este perfect izolată fonic și încălzită. Acesta a fost primul lucru pe care a trebuit să-l testez, de fapt, pentru că, atunci când am pornit în prima mea misiune cu Renault Trucks T, temperatura era de -32°C! În Finlanda, trebuie să ne confruntăm adesea cu condiții meteo extreme. Ploi torențiale, frig polar, căldură, etc. Dar Renault Trucks T High, "Diavolul meu de diamant", mă duce întotdeauna la destinație în siguranță, chiar și în cele mai îndepărtate și inaccesibile părți ale vastei noastre țări.