Share

Testimonial

Grupul Delanchy achiziționează camioane electrice de la Renault Trucks

Distribution

Electromobility

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Brigitte Delanchy este directorul general al acestei afaceri de familie care a fost fondată în Lorient în 1968 și care, în prezent, asigură o acoperire națională cu 3.200 de angajați și 1.000 de vehicule în circulație. Angajată fără compromisuri în ceea ce privește dezvoltarea durabilă și protecția mediului, aceasta utilizează din nou camioane electrice de la Renault Trucks și privește foarte mult spre viitor. Iată povestea în cuvintele lui Brigitte.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

"Îmi iubesc munca mea! Să gestionez fluxurile logistice, în special atunci când este vorba de produse proaspete pentru livrare în 24 de ore. Acest lucru necesită nu numai eficiență și o atenție incredibilă la detalii, ci și o atitudine realistă față de inovație. Când am decis să cumpărăm un prototip de camion electric de la Renault Trucks în 2017, am fost pe deplin conștientă că ceea ce făceam de fapt era o investiție în viitor. Acel vehicul 100% electric și silențios încă își câștigă existența în și în jurul orașului Lyon. În fiecare seară, livrează la Halles Paul Bocuse din Lyon cu fructe de mare pescuite cu o zi înainte în Lorient și transportate de camioanele noastre frigorifice "clasice".

În mod firesc, am decis să ne bazăm pe acest succes prin achiziționarea unui al doilea vehicul electric - un Renault Trucks D Z.E.pentru a deservi Parisul de la Piața internațională de en-gros din Rungis. Această investiție, dincolo de completarea flotei noastre de vehicule, face parte din strategia noastră de dezvoltare durabilă și din tranziția noastră energetică începută în 2016, în același timp în care am devenit parteneri ai Energy Observer alimentat cu hidrogen, a cărui misiune este de a face înconjurul globului pe o perioadă de șase ani prin generarea și utilizarea propriei energii și fără emisii de gaze cu efect de seră sau de particule fine.

Asigurarea tranziției energetice în industria transporturilor în fiecare zi

Dincolo de acest parteneriat cu Energy Observer, aștept cu nerăbdare primul camion cu hidrogen. Tatăl meu, Joseph, care a înființat compania în 1968 cu unul dintre primele camioane Saviem, a crezut întotdeauna în hidrogen. Într-un fel, duc mai departe tradiția familiei! Marea mea mândrie este să contribui activ la tranziția energetică a transporturilor. La Delanchy, facem acest lucru în practică cu cele două camioane electrice Renault Trucks care circulă în fiecare noapte în Lyon și Paris. Nu am nicio îndoială că aceasta este o soluție pentru viitor și că se va generaliza.

 

Pe termen scurt, sper să pot introduce în flota noastră câteva camioane electrice Renault noi pentru a asigura livrarea de marilor orașe pe care le deservim în Franța - Paris, Lyon, Marsilia, Bordeaux, Toulouse, Annecy etc. - ca să nu mai vorbim de, Italia și Spania, unde suntem, de asemenea, prezenți.

De fapt, am putea avea cu ușurință nevoie de aproximativ 20 de camioane electrice în 2021! Dar, indiferent de număr, voi rămâne loial Renault Trucks. Echipa lor a ales să lucreze cu noi în aventura lor . Ei au fost întotdeauna alături de noi în exploatarea prototipului nostru ca prim model de afaceri. Și, personal, sunt mândru că am contribuit puțin la succesul industrial al acestui vehicul.

Realizarea pe parcurs a angajamentelor de CSR

Alegând să folosim camioane electrice urbane, ne respectăm de fapt angajamentele de CSR asumate de Grupul Delanchy. Nu numai că reducem emisiile de oxizi de azot (NOx) și de particule fine de CO2, dar îmbunătățim, de asemenea, eficiența și îmbunătățim imaginea noastră corporativă. Faptul că autocamioanele noastre electrice sunt atât de silențioase ne permite să livrăm pe timp de noapte, fără nicio întrerupere a lanțului frigorific și fără a afecta mediul înconjurător sau locuitorii.

 

În plus, șoferii noștri sunt deosebit de mândri să conducă camioane electrice și au făcut foarte ușor tranziția de la vehiculele diesel. Ei spun că manevrarea este extrem de simplă, deși absența oricărui zgomot este puțin surprinzătoare la început. În cele din urmă, aceste camioane - care efectuează zilnic curse de mai mult de 60 mile în mod independent - necesită mai puțină întreținere decât echivalentul motorului termic. Acesta este un aspect care trebuie luat în considerare atunci când se calculează costul total de proprietate al acestor vehicule în timp.