Soluții de transport

5 puncte cheie pentru reducerea consumului de combustibil al autocamioanelor și a emisiilor de CO2

5min
T High crossing a bridge

Dacă gestionați o întreprindere de transport rutier, combustibilul reprezintă un cost major pentru afacerea dumneavoastră. În ciuda prețurilor în creștere la pompele de combustibil, consumul de combustibil HCV nu trebuie să fie o problemă. Consumul de combustibil al vehiculelor dvs. intră în joc chiar înainte de primul kilometru. Reducerea emisiilor de CO2 este, de asemenea, în prim-planul preocupărilor noastre, deoarece ne străduim să respectăm reglementările mai stricte privind emisiile. Experții noștri sunt aici pentru a vă ajuta să alegeți vehiculul potrivit și să găsiți configurația care să vă satisfacă cerințele și să ofere cea mai bună economie de combustibil posibilă, fiind astfel mai prietenoasă cu mediul. Pentru a vă ajuta, iată 5 puncte cheie de care trebuie să țineți cont.

Accent pe aspectul uman: formarea conducătorilor auto

Rolul șoferului este fundamental în reducerea consumului de combustibil și, la rândul său, în susținerea succesului afacerii dumneavoastră. Investiția în formare înseamnă căutarea de rezultate pe termen lung. Oferim cursuri de formare în domeniul condusului economic, care pot avea loc fie la centrul nostru de formare, fie la sediul dumneavoastră, folosind propriile vehicule. Ca urmare, veți putea dezvolta know-how-ul șoferilor dumneavoastră, ceea ce va contribui la profitabilitatea dumneavoastră pe termen lung.

Man standing next to a white board talking to other people seated

Revizuirea performanței

Implementarea instrumentelor de gestionare a flotei va face ca metodele de conducere ecologică să devină mai tangibile pentru șoferii dumneavoastră, îi va implica pe aceștia în realizarea obiectivelor companiei dumneavoastră pe termen lung și vă va permite să evaluați beneficiile eforturilor depuse. Pentru ca această reducere să fie eficientă, vă sugerăm să folosiți un instrument de gestionare a flotei, cum ar fi Optifleet. Conceput și dezvoltat împreună cu profesioniștii din domeniul transporturilor, acesta vă permite să monitorizați consumul real de combustibil al flotei dumneavoastră, camion cu camion și călătorie cu călătorie. Dintre zecile de elemente de date disponibile, puteți opta pentru raportarea celor mai relevante pentru activitatea dumneavoastră. Puteți utiliza aceste date pentru a identifica cele mai bune practici și îmbunătățiri care trebuie făcute pentru a vă sprijini șoferii în conducerea ecologică.

Consumul de combustibil poate fi întotdeauna îmbunătățit, iar dacă urmați acest sfat, veți vedea rapid că costurile și emisiile de CO2 vor fi reduse dramatic. Experții și specialiștii noștri în aceste domenii știu cum să vă sprijine și să vă ghideze pentru a adapta soluția Optifleet la activitatea dumneavoastră.

Profitați de tehnologie datorită software-ului nostru de bord

De-a lungul anilor, ne-am angajat să dezvoltăm și să furnizăm un număr mare de soluții tehnologice cu scopul de a reduce consumul de combustibil al vehiculelor noastre. Pachetul nostru Fuel Eco include diverse inovații pentru reducerea consumului de combustibil al vehiculelor dumneavoastră, cum ar fi funcțiile configurabile de oprire/pornire a motorului, inhibarea modului "power" și pompele cu debit variabil. Controlul de croazieră integrează, de asemenea, un mod "Eco Cruise Control", care optimizează schimbarea treptelor de viteză pentru a acorda prioritate economiei de combustibil.

În plus, gamele noastre T, T High, C și K sunt echipate cu noile motoare DE11 și DE13, care, împreună cu o tehnologie avansată, precum "Turbo Compound" și servicii dedicate, au ca rezultat o reducere semnificativă a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2, ajungând până la -10 % (în comparație cu generația anterioară de motoare DTI 11 și DTI 13). "Turbo Compound" permite dezvoltarea unor niveluri mai ridicate de cuplu, la turații reduse ale motorului. În mod similar, soluția "Smart Torque Control" maximizează timpul petrecut în zona care oferă cele mai bune performanțe ale motorului, fără a afecta manevrabilitatea. În plus, ne îmbunătățim controlul predictiv al vitezei de croazieră Optivision.

În plus, noul motor DE11 de 460 CP, care va fi disponibil pe transmisiile vehiculelor D Wide și C 2.3, va face posibilă reducerea consumului de combustibil cu până la 10%.

Renault Trucks recomandă, de asemenea, o viteză maximă a vehiculului de 88 km/h. Aceasta este prestabilită în mod implicit în software-ul de bord al camioanelor care părăsesc unitatea noastră de producție. Într-adevăr, o astfel de limitare a vitezei are un impact asupra duratei de deplasare de doar câteva minute, dar reprezintă o reducere a consumului de combustibil de 1% (față de aceeași călătorie parcursă la 90 km/h)!

Alegeți cea mai eficientă soluție pentru întreținerea și service-ul autocamioanelor dvs.

Este esențial să respectați intervalele de service periodice pentru vehiculele dumneavoastră. Un schimb de ulei ratat, o presiune scăzută a pneurilor sau lipsa alinierii roților vor crește consumul de combustibil. Acesta este motivul pentru care vă oferim un serviciu de întreținere programată pentru flota dvs., folosind piese de schimb GENUINE, acoperite de o garanție originală a producătorului, care menține vehiculele reparate pe șosea pentru mai mult timp.

Renault Trucks T High being repaired

Utilizați o configurație, lubrifianți și opțiuni specifice

Pe lângă conducerea responsabilă și întreținerea programată, am dezvoltat instrumente tehnice pentru optimizarea consumului de combustibil al flotei dumneavoastră comerciale. Acest lucru presupune utilizarea unor lubrifianți de motor adaptați la nevoile autocamionului dvs. Puteți alege dintr-o gamă extinsă de lubrifianți de înaltă performanță care reduc frecarea transmisiei și protejează motorul autovehiculului dvs. LCV sau HCV.

Atunci când vă configurați vehiculele, trebuie să țineți cont de două criterii principale:

  • încărcătura medie transportată de camioanele dvs.
  • și topografia terenului pe care acestea îl vor parcurge.

În funcție de cerințele dumneavoastră, vă vom îndruma către un motor adaptat aplicației dumneavoastră, cu o putere corectă.

În mod similar, în scopul îmbunătățirii economiei de combustibil a autocamioanelor dumneavoastră, este important să selectați arborele de transmisie și raportul de transmisie finală corecte. Am dezvoltat un instrument performant pe care îl puteți utiliza pentru a determina arborele de transmisie cel mai potrivit în funcție de cele două criterii principale menționate mai sus și de utilizarea dumneavoastră: viteza medie maximă necesară, echiparea cu pneuri etc.

Decizia privind cea mai bună configurație pentru autocamionul dvs. implică, de asemenea, luarea în considerare a aerodinamicii, care, deși adesea neglijată, este de o importanță capitală. Renault Trucks T a fost proiectat, încă din faza de concept, pentru a avea un coeficient de rezistență la înaintare redus. Din acest motiv, cabina are o formă trapezoidală; mai lată în spate decât în față, cu un parbriz înclinat spre spate cu 12%. De asemenea, vehiculul este echipat standard cu un deflector integrat care poate fi reglat în 5 poziții diferite. Dacă reducerea consumului de combustibil este principala dvs. prioritate, puteți opta pentru componente aerodinamice de mare rezistență. Ați putea alege deflectoare laterale întărite, extensii de carantină peste șasiu sau piese de prelungire a ușilor. Combinate, aceste componente ar putea reduce consumul de combustibil cu peste 1%. Compensat cu numărul de kilometri parcurși, acest lucru ar putea însemna economii considerabile.

Oricare ar fi obiectivele dumneavoastră de reducere a consumului de combustibil, nu ezitați să ne contactați.

Sunt de acord ca, atunci când trimit acest formular, Renault Trucks să stocheze și să păstreze datele mele personale atât timp cât este necesar pentru a evalua informațiile furnizate și pentru a mă putea contacta din nou cu privire la acest subiect specific. De asemenea, datele mele pot fi transferate către partenerii și distribuitorii Renault Trucks care vor fi în măsură să se ocupe de cererea mea.