Bine ați venit la Renault Trucks România
Volvo Group Truck Center Tallinn
Renault Trucks dealers at Lehmja, Harjumaa, Estonia
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 08:00 / 17:00 |
| Marți | 08:00 / 17:00 |
| Miercuri | 08:00 / 17:00 |
| Joi | 08:00 / 17:00 |
| Vineri | 08:00 / 17:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Vânzări
| Luni | 08:00 / 17:00 |
| Marți | 08:00 / 17:00 |
| Miercuri | 08:00 / 17:00 |
| Joi | 08:00 / 17:00 |
| Vineri | 08:00 / 17:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Serviciul
| Luni | 08:00 / 20:00 |
| Marți | 08:00 / 20:00 |
| Miercuri | 08:00 / 20:00 |
| Joi | 08:00 / 20:00 |
| Vineri | 08:00 / 20:00 |
| Sâmbătă | 08:00 / 20:00 |
| Duminică | 08:00 / 20:00 |
Piese
| Luni | 08:00 / 20:00 |
| Marți | 08:00 / 20:00 |
| Miercuri | 08:00 / 20:00 |
| Joi | 08:00 / 20:00 |
| Vineri | 08:00 / 20:00 |
| Sâmbătă | 08:00 / 20:00 |
| Duminică | 08:00 / 20:00 |
General manager
372 57493682
jaanis.laur@volvo.com
Sales contact
372 58587178
mehis.madisson@renault-trucks.com
4.1 / 5
52 comentarii
23 September 2024
A K
NB! Farurile de la Volvo mai noi sunt defecte, nu aveți încredere orbește în reprezentanța Info-Auto Volvo.
Dacă aveți un Volvo mai nou, cu faruri „Thor’s Hammer” și o garanție valabilă, atunci verificați farurile mașinii dvs. cât mai curând posibil. Dacă observați undeva pe marginea farului că sticla farului este puțin diferită, atunci accesați Info-Auto cât mai curând posibil și înlocuiți lumina în garanție. In caz contrar, va trebui sa tineti cont de costul de aprox. 3.400 €.
Reprezentanța Info-Auto Volvo a efectuat inspecția finală în garanție a mașinii mele în așa fel încât să „neobserve” deteriorarea ambelor faruri.
Potrivit IF Insurance, acesta este un defect tipic al vehiculelor Volvo XC90, care apare frecvent.
Pe baza experienței anterioare, IF spune că farurile de la marca și modelul vehiculelor în cauză sunt problematice și există multe informații pe Internet despre crăparea sticlei de protecție a farurilor. Se crede că un motiv constă în procesul de fabricație, în care solicitările mecanice rămân în sticla farului, care mai târziu provoacă astfel de fisuri.
Sunt atașate fotografii cu geamul farurilor a trei Volvo XC90.
Fotografiile arată că crăpăturile farurilor sunt situate exact în aceleași locuri.
Ruperea geamului farurilor la Volvos nu este un caz excepțional.
3 November 2025
Dmitri Klepikov
Mașina avea 24.000 km pe ceas. Conform regulilor, primul service ar fi trebuit să se facă la 20.000 km. Din cauza cozii lungi (3 săptămâni) dintre înregistrarea la service și service, a avut loc o călătorie majoră în străinătate și mașina a ajuns la service cu 24.000 km pe ceas. Drept urmare, au vrut să ia garanția pentru întreaga mașină! După o lungă ceartă s-a scos garanția doar pentru motor (s-a făcut doar un schimb de ulei). Din aceasta se poate concluziona că ei caută orice oportunitate de a nu mai face lucrări în garanție în viitor.
În plus, timpul de serviciu a fost 8:00. Invitația prin SMS a cerut să vină cu 15 minute mai devreme. Asta am făcut. Drept urmare, am așteptat afară până la 8:00 și mai târziu la coadă. Drept urmare, am întârziat în alte locuri. Comportament neprofesionist din partea serviciului.
28 November 2022
EveR
Este plăcut când un reprezentant de vânzări te abordează când te uiți la mașinile din zona de service și îți poate oferi mai multe informații despre mașină.
Fotografii: Volvo XC 90 (diesel)
O mașină foarte superbă, greu de reproșat. Privind în jurul salonului mare, puteți vedea că dacă cumpărați o dată un astfel de model, ar fi o achiziție pe viață - confortabilă, spațioasă, încăpătoare. Nu ar exista niciun motiv să înlocuim mașina (până când combustibilii fosili nu vor dura câteva decenii la un preț rezonabil, desigur :) ). Suedezii s-au gândit la toate.
Vă mulțumim pentru contactul și experiența plăcută!
16 June 2025
Robert Tarenomm
A apărut și o problemă cu farurile (ciocanele lui Thor) care au început să crape (2021 V90CC). Răspunsul Info-Auto la telefon a fost că fisurile au fost cauzate de lichidul de spălat geamuri, al cărui nivel de pH nu se potrivește cu materialul farului.
De asemenea, copiez aici viziunea găsită pe site-ul Volvo: valorile noastre de bază ale calității, siguranței și îngrijirii mediului ne-au ghidat încă de la început - și continuă să ne ghideze în viitor.
10 June 2025
Mir V
Din păcate, experiența mea a fost negativă. Da, am întârziat, dar mă așteptam la o abordare constructivă, cum ar fi oferirea unui nou interval orar. În schimb, mecanicul a început să-mi predea într-un mod destul de neprofesionist și condescendent. De la un dealer oficial Volvo cu prețuri premium, vă așteptați la un standard ridicat de servicii și un tratament respectuos, nu la acest tip de interacțiune absurdă. Până la urmă, au luat mașina și problema a fost rezolvată, dar pornirea proastă a lăsat o impresie proastă.