SPARKS COMMERCIALS (SWINDON)

Renault Trucks dealers at SWINDON, United Kingdom

15 HUNTS RISE
SOUTH MARSTON PARK
SN3 4TE SWINDON

4.6 / 5
66 recenzii de pe Google

Ore de recepție


Luni 06:00 / 20:30
Marți 06:00 / 20:30
Miercuri 06:00 / 20:30
Joi 06:00 / 20:30
Vineri 06:00 / 20:30
Sâmbătă 07:00 / 12:00
Duminică -

Reparații si mentenanță camioane
Reparații si mentenanță camioane
Facilități Șoferi
Facilități Șoferi
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Autovehicule electrice
Autovehicule electrice
Used Trucks by Renault Trucks Camioane rulate
Used Trucks by Renault Trucks Camioane rulate


Serviciul
Luni 06:00 / 24:00
Marți 24:00 / 24:00
Miercuri 24:00 / 24:00
Joi 24:00 / 24:00
Vineri 24:00 / 22:30
Sâmbătă 08:00 / 12:00
Duminică -
Piese
Luni 06:00 / 20:30
Marți 06:00 / 20:30
Miercuri 06:00 / 20:30
Joi 06:00 / 20:30
Vineri 06:00 / 20:30
Sâmbătă 07:00 / 12:00
Duminică -

Renault Trucks T 480 Selection
  • Selection
  • Renault Trucks T 480
    • Tracto - 6X2
    • Euro 6
    • 01/11/2021
    • 350 000 km

    4.6 / 5
    66 comentarii
    Trimiteți o recenzie
    21 December 2024 Andrei Osadci
    Serviciu absolut fantastic oferit de Sparks Commercial Services. A avut o defecțiune a senzorului ABS în această dimineață în timp ce mergeam înapoi în curte și nu departe de Swindon. A fost sunat doar pentru a întreba dacă este posibil să se efectueze o verificare de diagnosticare și să facă rezervare pentru a o remedia. Brad a făcut tot posibilul pentru a afla problema și a o remedia instantaneu, în ciuda faptului că a avut de lucru o zi întreagă sâmbătă înainte de Crăciun. Serviciu de clienți uimitor, mulțumesc mult.
    8 November 2024 Sarah Woodger
    Servicii și muncă remarcabile oferite de Sparks of Swindon. Camionul volumetric al companiei noastre se afla la kilometri de casă și se afla în mijlocul unei lucrări foarte importante când a fost descoperită o scurgere la radiator. Sparks a venit în ajutor prin Renault 24 și a evaluat camionul, recuperarea a fost aranjată pentru a ne permite mai întâi să folosim camionul pentru a-și finaliza munca și apoi să-l recuperăm și să-l reparăm peste noapte, în timp ce șoferul nostru era ascuns în siguranță în camera lui de hotel. Standardul ridicat de lucru și flexibilitatea acestui garaj au făcut ca compania noastră să nu sufere timp de nefuncționare cu vehiculul și nu aș putea fi mai recunoscător pentru fiecare aspect al implicării lor cu noi... dacă am fi stabilit mai aproape de Swindon! Nu as ezita sa recomand si altora acest garaj.
    4 February 2024 lyndon powell
    Gavin, cel care se ocupă de atelier, este un tip ordonat și nimic nu-i este prea greu. Brad a fost cel care mi-a reparat Transporter-ul, 100% se urcă și te readuce pe drum. Le dau 10 din 10, mulțumesc băieți pentru ajutorul acordat la repararea Transporter-ului meu. Mult succes, Lyndon Powell.
    18 April 2023 David Casey
    Astăzi am primit noul meu Renault Master de la George în departamentul de vânzări. Din păcate, fabrica a întârziat vehiculul cu câteva luni din cauza problemelor de emisii, totuși George m-a informat în mod regulat despre când va veni vehiculul (Odată ce a avut informațiile de la Renault, am citit și despre această problemă, așa că știu că era adevărul) o plăcere absolută să mă ocup. Cumpăram doar 1 vehicul și în mod clar vinde de multe ori mai mult decât atât, așa că i-am fost recunoscător pentru tot efortul pe care l-a depus pentru a mă ține la curent până când fabrica a eliberat vehiculul. Mi-a oferit sfaturi sincere și clare despre programul de service și garanție, așa că cu siguranță voi folosi Sparks pentru întreținerea mea în continuare.
    4 January 2023 Andrew
    Evitați ca ciuma. Păcat că nu este o opțiune de a lăsa o evaluare cu zero stele. Mi-am luat duba să fie reparată. După ce l-am ridicat și am ajuns acasă, am observat că lipseau mai multe elemente de fixare din jurul volanului. Puțin îngrijorător când volanul a fost scos. La ea înapoi pentru a fi pus la punct. Câteva zile mai târziu am observat o defecțiune la noua piesă care fusese montată. L-a luat înapoi în noul an. Mi s-a spus că piesa pe care o montaseră avea o defecțiune și că trebuie înlocuită din nou. Era de așteptat să fac din nou pentru asta. În plus, era de așteptat să plătesc pentru timpul lor. Să investighez că au montat o piesă defectă și nu au verificat-o înainte de a-mi returna vehiculul. Mai am duba mea cu o piesă defectă. Cu câteva sute de lire sterline mai rău. decât înainte să merg acolo. Pentru a-l repara. E timpul să-i duci în judecată!