Bine ați venit la Renault Trucks România
SAINT CALAIS POIDS LOURDS
Renault Trucks dealers at CONFLANS SUR ANILLE, France
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Vânzări
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Serviciul
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Piese
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
General manager
Stéphane SOLDET
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
Service contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
Parts contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
3.9 / 5
7 comentarii
21 May 2024
Jojo Schliffmanala
Se bat recorduri în domeniul fraudei. Camion blocat de două săptămâni, am furnizat trusa de ambreiaj (Mercedes 914, deci ca un Sprinter mai mare, deconectați arborele, trageți cutia de viteze înapoi, scoateți, remontați, reasamblați)....
Nicio ofertă sau contract de muncă semnat, nici măcar anunțat prin telefon sau e-mail („Care este numărul tău?” Doar e tipărit pe camion, dar hei....bravo, e ca o mizerie.....
Factură 850€😱🤯🤯🤯_. (Rețineți că am o afacere, unde este numărul meu SIRET pe ea? Nu există plata la 45 de zile aici?)
Pentru a schimba un ambreiaj pe acest tip de camion, in conditii de atelier, groapa, + masa cutie de viteze hidraulica, dureaza 3 ore.....4 ore daca este luni dimineata dupa un weekend aglomerat..
(Unde este vechiul ambreiaj pe care l-am observat? Starea?)
Cer o explicație pentru această farsă...
În plus, am verificat personal munca depusă. Îndepărtând capacul de inspecție, există motive să punem la îndoială seriozitatea companiei. Platind 850€ - ASTA (FOTO) si nici macar sa nu ai curatat vechea vaselina (asta e constiincios).... Exista chiar motive sa te intrebi daca s-a facut cu adevarat si sa-ti amintesti de magia curatatorului de frane.
Va fi depusă o plângere la autoritățile competente...
Atasez o poza cu un citat de la un specialist Mercedes pentru a readuce lucrurile la pretul lor corect... Nu cred ca trebuie sa adaug al doilea, este fara echivoc...
Cu stimă,
Domnule Jenny, managerul „Cuțit ascuțit”.
21 May 2024
Estelle
După ce am stricat 10 km mai departe, am fost îndrumați către acest magazin de un „samarinean amabil”... și aventura începe 😩
Am sunat la garaj pentru că nu am auzit de ei. Au spus că vor să înlocuiască ambreiajul (pe care l-am furnizat noi) la camionul nostru 914, care a avut toată viața în el (în mișcare). Ei promiseseră că vor face reparația rapid (neputând să ofere o ofertă sau un preț aproximativ, „trebuie să văd camionul” (deci avem de-a face cu un „specialist”; nu avem de ales, nefiind din zonă, am fost direcționați la această adresă).
In urma acestui apel mecanicul nu a stiut despre ce vehicul vorbeam!! În mod surprinzător, am insistat și, în cele din urmă, el m-a pus în legătură cu managerul său de atelier (care se pare că nu-i place să vorbească cu femeile mecanice).
Mi-a spus că aveau personal insuficient și nu-mi mai pot oferi un timp de răspuns. reparatie, stiind ca a promis ca o va face intr-o saptamana, ceea ce era departe de a fi asa!! I-am cerut din nou o ofertă, mi-a promis că ne va ține la curent în cursul zilei (mi-a cerut din nou numărul nostru de telefon, deși este imprimat pe tot camionul). Inca fara citat....
„Amabilul nostru samaritean” fiind responsabil pentru aducerea camionului înapoi la noi, garajul a cerut o plată surprinzătoare cu cardul de credit, există transfer instant?
După ce s-a întors acasă la 600 de km distanță, „bunul nostru samaritean” prin urmare „TEORETIC” a plătit cu cardul de credit pe care l-am încărcat pentru acest serviciu.
Până în prezent, încă nu am primit o factură pe hârtie ștampilată, PĂTITĂ cu plata cu cardul de credit sau o chitanță pentru contabilitatea noastră. Am sunat la garaj pentru că nu am auzit de ei, pentru înlocuirea ambreiajului nostru (pe care l-am furnizat noi) camionului nostru 914 unde toată viața noastră este în el. (mutarea), promisese ca va face reparatia rapid, (neputand oferi o oferta sau un pret aproximativ "trebuie sa vad camionul" (deci avem de-a face cu un "specialist", fara alegere in acelasi timp, nefiind din regiune, am fost indrumati la aceasta adresa)
In urma acestui apel mecanicul nu stie despre ce vehicul vorbesc!! În mod surprinzător, insist și, în cele din urmă, mă pune în legătură cu managerul său de atelier (care se pare că nu apreciază să vorbească cu femeile mecanice)
Imi spune ca sunt lipsiti de personal si nu imi mai pot da un timp de reparatie stiind ca a promis ca o va face in decurs de o saptamana, ceea ce a fost departe de a fi asa!! Îi cer din nou o ofertă, promite să ne țină la curent în timpul zilei (îmi cere din nou numărul nostru de telefon deși este tipărit pe tot camionul). Încă nu O ofertă, o terță parte fiind responsabilă pentru returnarea camionului la noi, garajul a cerut o plată surprinzătoare cu cardul de credit, așa că funcționarul nostru a plătit „TEORETIC” cu cardul lui de credit pe care noi îl încărcăm. Până în ziua de azi, încă nu am primit o factură pe hârtie cu plata cu cardul de credit sau o chitanță de la „bunicul nostru samaritean”.
O mizerie veselă care miroase a ulei ars...
Doar spunând.
Nu stiu voi, dar pe langa taxarea de doua ori mai mare decat in alta parte, blocarea instrumentului de lucru al sotului meu timp de doua saptamani (care nu cere zile de compensare), treaba asta a unei facturi neprimite, acest „functionar salvator providential” cunoscut de firma, acest ambreiaj miroase a sulf!!!
... având în vedere prețul pentru muncă estimat la alte magazine de renume și locale între 350-450 €, față de 850 € (noi am furnizat piesa), această lipsă de transparență etc., ne simțim că suntem fraudați, și escroși în reguli...
13 October 2025
Sebastien Verite
Garaj super util și reparații bune
24 May 2024
Stéphanie Rollin
Echipa foarte profesionista si disponibila. Lucru rapid cu multă bunătate. Pe scurt, profesioniști care au simțul serviciului! De recomandat fără ezitare. MULTUMESC!
8 June 2024
Guiome Pouzet
Garaj excelent, atât pentru Point S, cât și pentru Renault Trucks.
O echipă dinamică și prietenoasă, gata să ajute