Bine ați venit la Renault Trucks România
MONVISO SERVICE S.R.L.
Renault Trucks dealers at GENOLA (CN), Italy
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Sâmbătă | 08:00 / 12:00 |
| Duminică | - |
4.2 / 5
137 comentarii
13 April 2025
Guglielmo Forzato
Sunt de acord cu ceea ce am citit recent despre calitatea toast-ului lor. Cu toate acestea, am citit și că compania nu răspunde la reclamațiile clienților. Mi se pare dezagreabilă această atitudine. Voi trimite un e-mail la serviciul pentru clienți acum și voi vedea dacă sunt interesați. Dacă nu răspund, voi menționa acest lucru în recenzii și apoi le mulțumesc prin achiziționarea unui alt produs de la un concurent, care acum a devenit similar și mai ieftin.
6 March 2025
Simeona Pellicci
Din păcate, am descoperit biscuiții fără zahăr „Gusto è” într-un cadru spitalicesc. Deoarece nu sunt disponibile la comercianții mari cu amănuntul, am decis să contactăm fabrica pentru că erau cu adevărat necesare pentru dieta noastră.
Le-am comandat și le-am plătit pe 19 februarie printr-un transfer bancar instantaneu. După câteva zile, încă nu am primit o livrare și nici nu am primit răspuns la diferitele noastre e-mailuri. Așa că am contactat serviciul pentru clienți, care ne-a spus să sunăm la Verona. Am sunat de două ori, iar în ambele ocazii, atât fata, cât și doamna Patrizia au fost extrem de nepoliticoși și nepoliticoși și lipsiți complet de empatie dată fiind situația. Biscuiții au sosit pe 5 martie.
Nu mă plâng de calitatea produsului, ci de imaginea de marcă pe care compania încearcă să o înfățișeze – cu adevărat groaznică.
10 February 2024
simone setti
Chiar și când am cumpărat recent niște biscuiți din 4 boabe (biscuiți sănătoși), i-am găsit pe toți fărâmițați, în ciuda faptului că ambalajul și ambalajul intern sunt în stare perfectă. Am scris serviciului lor pentru clienți și nici măcar nu s-au obosit să răspundă. Ridicol!
27 October 2023
Rosalba Chiesa
Ma duc de 2/3 ori pe an sa fac aprovizionare cu grisioane cu putine sodiu, mie si vechii mei cumpar doar originalul pentru ca uneori au si "malchiusii" (o a doua alegere) dar dupa parerea mea ar trebui sa le arunce, e pacat sa vand grisine asa, la cativa centi diferenta. Personalul este de asemenea nepoliticos, clienții sunt cei care vă fac o favoare, nu voi nouă... amintiți-vă asta !!!!!!!
30 July 2022
Isabella Maino
Sunt un consumator obișnuit de biscuiți fără zahăr, dar trebuie să mă plâng că în ultima perioadă, chiar și ambalate și depozitați într-o cutie rigidă, biscuiții s-au sfărâmat mereu, practic necomestibile. Sper că această critică va fi constructivă pentru tine, ajutându-te să rezolvi problema care se repetă acum la fiecare pachet pe care îl cumpăr.