LILLE METROPOLE VI

Renault Trucks dealers at LESQUIN, France

Rue Pic au Vent
CRT
59810 LESQUIN

4.2 / 5
107 recenzii de pe Google

Ore de recepție


Luni 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Marți 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Miercuri 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Joi 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Vineri 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Sâmbătă 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30
Duminică -

Reparații si mentenanță camioane
Reparații si mentenanță camioane
Închirieri camioane
Închirieri camioane
Facilități Șoferi
Facilități Șoferi
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Finanțare
Finanțare
Autovehicule electrice
Autovehicule electrice
Used Trucks by Renault Trucks Camioane rulate
Used Trucks by Renault Trucks Camioane rulate


Vânzări
Luni 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Marți 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Miercuri 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Joi 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Vineri 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Sâmbătă 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30
Duminică -

General manager
Bernard BACQUET
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
Sales contact
Franck LIENARD
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
Service contact
Pascal VANSON
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
Parts contact
Freddy RICHARD
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com

4.2 / 5
107 comentarii
Trimiteți o recenzie
21 May 2024 ask me
Complet neprofesionist. În urma devizului și a începerii lucrărilor la autovehiculul meu, mecanicul șef m-a contactat pentru că închiderea centralizată a cabinei nu mai funcționa, cilindrul închiderii se învârtea liber și au vrut să mă taxeze pentru deschiderea ușii. Am subliniat că încuietoarea și închiderea centralizată funcționau atunci când camionul a fost lăsat și acest lucru nu a fost notat în raportul de stare al vehiculului. I-am raspuns OK, neintreband daca au schimbat bateria in telecomanda pentru a nu fi nepoliticos. Când mi-am luat vehiculul, zgomotul drumului era încă acolo, în ciuda estimării de 150 EUR și a costului reparației de 1600 EUR. Au luat vehiculul înapoi, și-au corectat greșelile și mi l-au returnat săptămâna următoare. (În timpul testului inițial, șeful echipei a fost înțelegător, spre deosebire de șeful atelierului, care a fost mai puțin sincer.) După ce mi-am luat vehiculul înapoi, am decis să schimb singur bateria, în caz că nu au făcut-o deja. Magia s-a întâmplat și închiderea centralizată funcționează după ce au schimbat bateria din telecomandă! Cum pot pretinde că sunt profesioniști specializați în marca mașinii mele și nici măcar să nu înceapă prin a testa bateria telecomenzii de închidere centralizată atunci când nu funcționează? După aceea, mecanicul șef mi-a spus că mi-au făcut deja cadouri...(???) Când tot ce au făcut a fost să-și ascundă greșelile de diagnosticare, reparare și testare a vehiculelor... Și refuză să-mi ramburseze serviciul de deblocare a ușilor pentru care m-au taxat, deși testarea bateriei telecomenzii ar fi rezolvat problema! Mai mult, am găsit un alt șurub rupt, care nu a fost diagnosticat, reparat și nici măcar observat, deși era la doar 30 cm de locul unde lucrau. (suport motor) Ei sunt acolo pentru a diagnostica cureaua de pământ slăbită și pentru a încerca să vă taxeze pentru această reparație învechită. Dar pentru un șurub lipsă, vizibil în compartimentul motor la 30 cm de locul în care lucrează, nu se găsesc nicăieri. Iar când vine vorba de testarea bateriei în sistemul de închidere centralizată, deodată nu e nimeni prin preajmă; se oferă imediat să vă taxeze pentru descuierea ușii! Puteți vedea că este mult mai profitabil pentru ei să taxeze pentru deblocarea unei uși decât pentru o baterie care costă mai puțin de 2 € la un magazin foto! Un cuvânt către înțelepți... PS: Trebuia sa dau o stea, dar acest stabiliment nu merita niciuna!!! Evita-l! Nu seamănă deloc cu profesioniștii de la garajul Renault Truck din Bayonne care chiar știu ce fac și se vede în factură și în calitatea serviciilor!
22 January 2019 Jardin paysage
Întâmpinarea profesionistă și service pentru întreținerea sau achiziționarea de vehicule utilitare, mare dezavantaj vederea directă a echipelor care se trag de picioare și, de asemenea, partea administrativă care necesită mai mult timp decât repararea vehiculului dumneavoastră...
7 August 2020 Didier LEFEBVRE
Bun venit, servicii grozave. Personalul este atent și receptiv. Mulțumim din nou recepției magazinului de piese și atelierului. Echipa Winfield Racing School
21 June 2020 Augustin
Bun venit decent, dar a durat mai bine de o oră și jumătate pentru a repara o anvelopă, mai ales cu un kit Norauto, deși trebuia să fim în situație de urgență...
13 September 2022 matthieu tissoires
Am sunat azi dimineață la 8 a.m. și am fost ajutat la fața locului o oră mai târziu! Reactivitate optimă! Multumesc!