Bine ați venit la Renault Trucks România
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Marți | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Miercuri | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Joi | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Vineri | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Sâmbătă | 08:15 / 12:00 |
| Duminică | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 comentarii
19 April 2025
Bertrand CHAMPION
Buna ziua,
În urma unui apel telefonic pe care l-am dat cu privire la o problemă cu Renault Midlum, mai exact o problemă cu manometrul uleiului, am fost întâlnit cu o persoană destul de neplăcută. Le-am explicat situația, cerând pași de depanare pentru a diagnostica problema și dacă a fost posibil să contactez atelierul lor. Ea a întrebat dacă am mai fost vreodată la atelierul lor și a mai pus câteva întrebări pentru a determina dacă le-am plătit anterior. Ea a vorbit apoi cu colegul ei și am auzit-o divagante fără niciun interes real pentru problema mea. Câteva secunde mai târziu, ea a spus: „Ei bine, nu putem face nimic pentru tine, va trebui să apelezi la asistență rutieră, asta-i tot”.
Așa că am contactat un alt garaj, Garage Mullot din Périgny, unde am putut discuta problema și am realizat câțiva pași de depanare pentru a determina gravitatea problemei mele. Au fost profesioniști care mi-au ascultat preocupările, spre deosebire de Renault Trucks din Saint-Vivien... Sper să nu-i mai văd niciodată.
13 April 2023
jean philippe FLEURISSON
Numire făcută acum o săptămână. In ziua, sosit imediat ce s-a deschis, secretara mi-a spus ca atelierul era ocupat cu altceva si nu va avea timp de camionul meu...52km intoarcere in 19t degeaba, si munca care asteapta. A face mișto de client nu pare să fie o problemă
4 March 2022
olivier chollet
Sunt stabilit din 2013 și dețin trei tractoare, patru remorci pentru cereale, o remorcă cu platformă și o remorcă cu cârlig MAN.
În urma unui dezechilibru al frânelor, am mers să testez frânele pentru a regla camele uneia dintre remorci. Problema a fost identificată, dar apoi lucrurile s-au complicat! M-am întors la recepția atelierului cu mecanicul și am așteptat șeful atelierului/recepționera. Au trecut câteva minute, iar mecanicul mi-a spus să contactez direct departamentul de piese, de parcă eu aș fi diagnosticat problema! Așa că am fost la departamentul de piese cu documentul de înmatriculare, unde mi-au spus că au nevoie de mai multe informații despre remorcă. Între timp, managerul/recepționera a revenit și a avut loc o ceartă aprinsă între mecanic, manager și departamentul de piese cu privire la: Există o comandă de lucru? Și cum rămâne cu informațiile remorcii? Niciun răspuns! (Nimeni nu s-a obosit să meargă să culeagă informațiile din remorcă, care se afla la doar 20 de metri!) Mi s-a spus că mă vor suna a doua zi. Așa că am plecat cu echipamentul meu.
Am lăsat să treacă ziua următoare și fără un telefon, m-am întors la atelier la sfârșitul zilei să întreb.
Recepționerul s-a întors cu mecanicul și mi-a spus că trebuie să mă întorc cu remorca pentru că nu au notat numărul de osie!
Complet uluit, am părăsit atelierul.
Există o problemă reală de comunicare cu atelierul! Sfatuiesc cu tarie sa nu mergi acolo, desi am fost multumit de serviciul magazinului pana acum, care incearca tot posibilul sa-si faca treaba.
Am decis să merg la garajul Negotruck din Périgny (deja clienți, dar mai departe). Echipa de acolo a fost atentă și prietenoasă, a făcut diagnosticul și a comunicat toate informațiile către magazin. Au oferit o cotație în mai puțin de două ore, oferind o programare telefonică și apoi prin e-mail.
Fă alegerea corectă!
18 July 2021
Patrice Drapeau
Personal foarte amabil, atent la clienti, raport calitate pret bun, recomand
22 August 2021
Vincent BRIDON
Reparație pe o furgonetă, un rulment față dreapta și am fost taxat cu 3,5 ore pentru a-l înlocui, deci o sumă uriașă pentru un singur rulment.
Un pic de vacă de bani pentru sfârșitul unei vacanțe, având în vedere că mecanicul meu le-a făcut pe amândouă în mai puțin de 2 ore.
În caz de urgență, bine, altfel e mai bine să pleci în altă parte.
Ospitalitate, nimic de reproșat.
Vehicul a fost spalat cu o masina de spalat cu presiune.