Goetzfried Nutzfahrzeuge GmbH

Renault Trucks dealers at Mindelheim, Germany

Breitenbergstrasse 4
87719 Mindelheim

4.6 / 5
90 recenzii de pe Google

Ore de recepție


Luni 07:30 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Marți 07:30 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Miercuri 07:30 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Joi 07:30 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Vineri 07:30 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Sâmbătă 08:00 / 12:00
Duminică -

Reparații si mentenanță camioane
Reparații si mentenanță camioane
Facilități Șoferi
Facilități Șoferi
Testare frâne
Testare frâne
Reparații instalații frigorifice
Reparații instalații frigorifice
Hidraulică
Hidraulică



General manager
Herbert Götzfried
49 82 61 / 76 30-72
goetzfried@goetzfried.de
Service contact

49 82618017
goetzfried@goetzfried.de
Parts contact

49 8261763076/-77
teile@goetzfried.de

4.6 / 5
90 comentarii
Trimiteți o recenzie
11 February 2021 Mihai Bitte
Nu pot sa dau mai putin de o stea , am fost la service cu probleme la sirocou si dupa jumatate de ora au spus ca sa reparat , surpriza , dupa numai o zi a inceput sa aiba acelasi defact , dupa parerea mea este o bataie de joc la adresa clientului . 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
4 August 2021 Dragos Emil Isip
👍👍👍
14 February 2025 Michel Wacker
Sala de pauză este grozavă pentru șoferi, iar angajații atelierului sunt prietenoși, dar maistrul este neprietenos și nu caută soluții. Întotdeauna a crezut că clientul este 👑. Ar trebui să se gândească cine îi plătește salariul, noi clienții!
30 August 2025 Claudi Selmi
Serviciu excelent
2 September 2023 Евгений Цивковский
Personalul de acceptare a mașinii era complet incompetenți. Din cauza incompetenței și neglijenței în îndeplinirea sarcinilor lor, aceștia au provocat pagube materiale, mai exact, lovind o geantă și obiecte personale cu o mașină condusă de un angajat al acestei organizații, care sosise pentru primire la acest birou. După cum se cuvine unei persoane responsabile, angajatul nu și-a recunoscut vina. În cele din urmă, a fost chemată poliția și a fost depus un raport. Prejudiciul estimat este de 1.000 de euro. N-aș fi surprins dacă acest angajat ar săvârși o lovitură asupra unui client și apoi să nege incidentul, invocând faptul că „așa s-a întâmplat. Nu am văzut nimic, nu știu nimic”.