GARAGE GAUDIER BEAUGENCY

Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France

69 avenue d'Orléans
45190 BEAUGENCY
4.3 / 5
94 recenzii de pe Google

Ore de recepție


Luni 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Marți 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Miercuri 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Joi 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Vineri 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Sâmbătă 08:00 / 12:00
Duminică -

Reparații si mentenanță camioane
Reparații si mentenanță camioane
Facilități Șoferi
Facilități Șoferi
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Vânzari vehicule comerciale ușoare
Finanțare
Finanțare



Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr

4.3 / 5
94 comentarii
Trimiteți o recenzie
2 August 2025 K-raule Mek
În urma unei avarii pe autostrada A10 în data de 24 iulie (DS3 Crossback, schimbător rupt), la zona de odihnă Blois-Villerbon, îndreptată spre Bordeaux, răspunsul și manevrarea au fost foarte rapide și eficiente (autospeciala de depanare a sosit în mai puțin de 20 de minute!) Dorim să mulțumim din nou întregii echipe pentru rapiditate, eficiență, amabilitate și amabilitate! Ai reușit să ne liniștești! Ne-ati ajutat intr-un moment in care aveam nelamuriri si multe indoieli (cu un copil de 4 ani la noi, a fost destul de stresant). Ne-ai găsit un garaj de top care ne-a reparat mașina în mai puțin de o săptămână (era vârful sezonului turistic). Nu vă putem mulțumi niciodată suficient!! Vă mulțumesc pentru amabilitate!!!
14 November 2025 sab8345
Aș da mecanicilor 5/5. Au fost excepțional de amabili. 1/5 pentru orice altceva. O reparație care trebuia să dureze o zi a durat trei. Și nici în dimineața livrării nu aveau piesele. În timp ce așteptam să ridicăm mașina, în birou erau cinci sau șase mecanici, unul trântit pe scaun încercând să-și bage coșuri în coșul de gunoi, alții așteptau și nici măcar nu au avut amabilitatea de a saluta. Când a venit timpul să plătim, secretara a râs literalmente de noi. Dacă îi deranjăm, nu ar trebui să facă treaba asta.
21 November 2025 Andréa TRNS
5/5 pentru receptivitatea și amabilitatea mecanicului. Cu toate acestea, 0/5 pentru serviciul de garaj. Am așteptat o săptămână pentru o cotație care nu a ajuns niciodată, în ciuda urmăririlor repetate. Nu așteptam nimic! În ceea ce privește abilitățile mecanice: fără comentarii.
16 July 2025 Frederic Langeois Delage
Un mare mulțumire pentru suportul premium oferit de Jonathan și de toate echipele din unitățile Gaudier. O anvelopă ruptă pe A10. Suport de vârf pentru noi. Sunt transportator PMR. Aveam 2 PMR la bord. Le mulțumesc mult.
27 September 2025 Dan Tast
Mi s-a rupt arborele de transmisie pe autostradă. Deși era evident că s-a rupt la volan, proprietarul a susținut că nu poate fi exclusă deteriorarea transmisiei. Vehiculul nu a fost nici măcar pus pe un palan pentru a inspecta avariile, ceea ce ar fi fost necesar pentru evaluarea avariei. Autoturismul nu a fost deplasat de zile întregi. În schimb, au spus ADAC că a fost o pierdere totală. După ce m-am consultat cu doi mecanici calificați, am reușit să conving ADAC să ducă vehiculul într-un alt garaj. În cazul unei pierderi totale, ar fi trebuit să acopăr singur costurile. Pentru asta, mi-au taxat încă 115 € pentru mai puțin de 3 km. Bine, ADAC acoperă asta, dar în cele din urmă a existat un bonus suplimentar că garajul nu a vrut să facă față daunelor. Consecința pentru mine ar fi fost că mașina ar fi rămas acolo unde eram și nu aș fi știut cum să-mi duc rulota înapoi în Germania. Până la urmă, am petrecut două săptămâni corespondent cu garaje și cu ADAC. A, și pentru că au agățat rulota de remorcher, care nu a fost o călătorie separată, au perceput încă 230 de euro. E destul de greoi. Într-un caz similar, ar trebui să ceară să fie remorcat imediat la un garaj adecvat. Dacă nu există motivație pentru a avea grijă de daune, atunci nu ar trebui să le îngreunați și mai mult viața oamenilor.