Bine ați venit la Renault Trucks România
GARAGE GAUDIER BEAUGENCY
Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Sâmbătă | 08:00 / 12:00 |
| Duminică | - |
Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
4.3 / 5
94 comentarii
2 August 2025
K-raule Mek
În urma unei avarii pe autostrada A10 în data de 24 iulie (DS3 Crossback, schimbător rupt), la zona de odihnă Blois-Villerbon, îndreptată spre Bordeaux, răspunsul și manevrarea au fost foarte rapide și eficiente (autospeciala de depanare a sosit în mai puțin de 20 de minute!)
Dorim să mulțumim din nou întregii echipe pentru rapiditate, eficiență, amabilitate și amabilitate!
Ai reușit să ne liniștești!
Ne-ati ajutat intr-un moment in care aveam nelamuriri si multe indoieli (cu un copil de 4 ani la noi, a fost destul de stresant).
Ne-ai găsit un garaj de top care ne-a reparat mașina în mai puțin de o săptămână (era vârful sezonului turistic).
Nu vă putem mulțumi niciodată suficient!!
Vă mulțumesc pentru amabilitate!!!
14 November 2025
sab8345
Aș da mecanicilor 5/5. Au fost excepțional de amabili.
1/5 pentru orice altceva. O reparație care trebuia să dureze o zi a durat trei. Și nici în dimineața livrării nu aveau piesele.
În timp ce așteptam să ridicăm mașina, în birou erau cinci sau șase mecanici, unul trântit pe scaun încercând să-și bage coșuri în coșul de gunoi, alții așteptau și nici măcar nu au avut amabilitatea de a saluta. Când a venit timpul să plătim, secretara a râs literalmente de noi. Dacă îi deranjăm, nu ar trebui să facă treaba asta.
21 November 2025
Andréa TRNS
5/5 pentru receptivitatea și amabilitatea mecanicului.
Cu toate acestea, 0/5 pentru serviciul de garaj. Am așteptat o săptămână pentru o cotație care nu a ajuns niciodată, în ciuda urmăririlor repetate. Nu așteptam nimic!
În ceea ce privește abilitățile mecanice: fără comentarii.
16 July 2025
Frederic Langeois Delage
Un mare mulțumire pentru suportul premium oferit de Jonathan și de toate echipele din unitățile Gaudier. O anvelopă ruptă pe A10. Suport de vârf pentru noi. Sunt transportator PMR. Aveam 2 PMR la bord. Le mulțumesc mult.
27 September 2025
Dan Tast
Mi s-a rupt arborele de transmisie pe autostradă. Deși era evident că s-a rupt la volan, proprietarul a susținut că nu poate fi exclusă deteriorarea transmisiei. Vehiculul nu a fost nici măcar pus pe un palan pentru a inspecta avariile, ceea ce ar fi fost necesar pentru evaluarea avariei. Autoturismul nu a fost deplasat de zile întregi. În schimb, au spus ADAC că a fost o pierdere totală. După ce m-am consultat cu doi mecanici calificați, am reușit să conving ADAC să ducă vehiculul într-un alt garaj. În cazul unei pierderi totale, ar fi trebuit să acopăr singur costurile. Pentru asta, mi-au taxat încă 115 € pentru mai puțin de 3 km. Bine, ADAC acoperă asta, dar în cele din urmă a existat un bonus suplimentar că garajul nu a vrut să facă față daunelor. Consecința pentru mine ar fi fost că mașina ar fi rămas acolo unde eram și nu aș fi știut cum să-mi duc rulota înapoi în Germania. Până la urmă, am petrecut două săptămâni corespondent cu garaje și cu ADAC. A, și pentru că au agățat rulota de remorcher, care nu a fost o călătorie separată, au perceput încă 230 de euro. E destul de greoi.
Într-un caz similar, ar trebui să ceară să fie remorcat imediat la un garaj adecvat.
Dacă nu există motivație pentru a avea grijă de daune, atunci nu ar trebui să le îngreunați și mai mult viața oamenilor.