Bine ați venit la Renault Trucks România
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 comentarii
28 October 2025
Vonnyck Leduigou
Vă mulțumesc foarte mult pentru primire. Mulțumiri speciale domnului Carlos pentru expertiză și înțelegere. Felicitări acestui garaj Renault.
4 March 2025
S L
Ajung la recepția pieselor, salut, persoana salută înapoi.
Doi domni sunt acum la recepția pieselor, fiecare în fața computerului. Aștept și aștept, îmi spun că sunt singurul client de acolo, așa că în curând mă vor întreba de ce am nevoie.
Ei bine, nu, indiferență totală față de prezența mea, până în punctul în care mă enervează să aștept atât de mult fără să-mi spună nimeni nimic. Mă întorc cu spatele, înțeleg perfect că nu am venit.
Așa că pentru mine este simplu: nu se vor atinge niciodată de camionul meu având în vedere primirea și interesul băieților.
20 August 2024
Olivier Dubergey
Buna ziua
Camion Renault Type C 430 de 26 de tone achiziționat nou în octombrie 2023, singura mea unealtă de lucru
S-a defectat pe 11 iulie 2024 (priza de putere s-a rupt)
Din moment ce camionul a fost livrat la Renault Libourne
Piesele ar trebui să sosească la fiecare 3 zile
Dar tot nimic
În niciun moment nu mă întreabă cum lucrez
Firma mea este în pericol
Și nimic, nici o singură informație
Acest lucru este inacceptabil pentru o astfel de companie
Când va fi o soluție? Cum lucrez?????
Aștept un răspuns rapid și, mai ales, să-mi fie reparat camionul, despăgubiri pentru luna aceasta în care nu am lucrat, și preluarea contractului de închiriere!
12 January 2024
Coustes Amandine
Bună ziua, după ce am folosit serviciile camionului Renault, m-am întrebat de mai multe ori dacă nu mă aflu într-o cameră ascunsă
A trebuit să aștept luni de zile ca cineva să se demneze să-mi facă reparația.
Când am reușit în sfârșit să-mi recuperez vehiculul, mi s-a desprins bara de protecție, precum și pasajele roților.
A trebuit să-mi aduc vehiculul înapoi sau au îndrăznit să mă acuze de comportamentul meu rău spunându-mi că eu sunt cel care trebuie să fi lovit un animal.
A trebuit să aduc un manager care a fost de acord cu mine confirmând că muncitorul și-a făcut treaba prost.
Îmi spun să mă contactez la primirea pieselor noi pentru a face reparații.
Fără returnare după săptămâni, a trebuit să urmăresc cu o scuză diferită de fiecare dată (fără piese de la furnizor, piese greșite trimise etc.)
A trebuit să aduc duba înapoi și să pierd încă o zi de muncă pentru a reface reparațiile.
Pe scurt, mi-am recuperat vehiculul seara, uitându-mă mai atent a doua zi și văzând că fusese rupt din nou, bara de protecție nici măcar nu a fost pusă înapoi în habitaclu.
Nu mă voi opri aici și voi contacta asociația de consumatori precum și departamentul meu juridic.
Pentru daune și pierderea veniturilor mele în comparație cu zilele mele de muncă pierdute.
14 August 2025
patrick favereau
Eu sunt foarte prietenos 🙂