Bine ați venit la Renault Trucks România
BARRIAC VI RODEZ
Renault Trucks dealers at ONET LE CHATEAU, France
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Marți | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Miercuri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Joi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Vineri | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
General manager
Jean Philippe SADOUL
06 20 95 82 72
jp.sadoul@groupe-marty.com
06 20 95 82 72
jp.sadoul@groupe-marty.com
Sales contact
Jerome BONNET
j.bonnet@groupe-marty.com
j.bonnet@groupe-marty.com
Sales contact
Paul SADOUL
06 23 42 29 47
p.sadoul@groupe-marty.com
06 23 42 29 47
p.sadoul@groupe-marty.com
Sales contact
Solène RAMOS
05 65 67 27 70
06 17 22 86 10
s.ramos@groupe-marty.com
05 65 67 27 70
06 17 22 86 10
s.ramos@groupe-marty.com
Parts contact
Maxime POUGET
maxime.pouget@renault-trucks.net
maxime.pouget@renault-trucks.net
4.3 / 5
52 comentarii
31 October 2025
Loic Vinel
Defecțiunea a fost acoperită pe vehiculul meu, care era încă în garanție. În timpul service-ului, am sunat la atelier pentru a raporta un zgomot foarte suspect care se desfășura de câteva săptămâni, întrebând dacă pot arunca o privire, chiar dacă asta însemna să aibă duba în garaj. Directorul atelierului foarte neplăcut mi-a spus că nu sunt singurul client și că ar trebui să fac o altă programare. Așa că, m-au grăbit să trec prin cea mai urgentă problemă și au spus că se vor ocupa de ea data viitoare când se va defecta.
19 September 2025
Emmanuel Lefebvre
Am fost îngrijit direct la recepție de un asistent foarte profesionist care m-a îndrumat către biroul de recepție unde a fost imediat îngrijit vehiculul meu.
În timp ce așteptam, mi s-a oferit o cafea în timp ce așteptam în sala de așteptare.
În așteptare, m-am întâlnit cu departamentul de vânzări de utilități condus de doamna Ramos, care a putut să mă sfătuiască cu privire la o posibilă achiziție.
Recomand cu caldura acest garaj foarte profesionist.
12 August 2022
FABRICE COCHARD
Bună dimineaţa
Dacă te spargi lângă acest garaj, ghinion, cu siguranță vor imobiliza camionul. Pentru mine, când s-a aprins o lumină, nici nu au verificat dacă poate fi important. Mi-au dat înapoi documentul de înmatriculare și mi-au permis să conduc.
Scuzați-mă că sunt client Renault. Nu o voi mai face
24 November 2024
chris moncompte
Foarte bun. În ceea ce privește atelierul, cum ar fi închirierea „Clovis”. Echipele sunt mereu disponibile. Un sfat bun. Preturile sunt cam mari.
25 August 2022
isabel haastrup
Am venit cu o problemă cu frânele la rulota noastră. Am primit o primire excelentă și am fost îngrijiți imediat. Dorim să-i mulțumim în mod deosebit lui Momo, managerul atelierului, pentru competența și amabilitatea sa. Diagnosticul lui aprofundat ne-a permis să plecăm liniștiți. Precum și primirea excelentă din partea întregului personal. Multumesc din nou. Isabel și Olivier.