Ne vedem pe 8 iulie 2021 la orele 14:00 și 20:00 a descoperi evoluția gamelor noastre de autocamioane T, C și K
Urmăriți-ne pe: tckevolution.renault-trucks.com

Stiri


 

16.04.2021

Renault Trucks T, T HIGH, C&K EVOLUTION 2021: MAI CONFORTABILE, MAI FIABILE ȘI MAI EFICIENTE

Renault Trucks își actualizează gamele T, T High, C și K în 2021, aducând îmbunătățiri majore în termenii confortului la condus și la bord, ai siguranței și ai productivității. Aceasta este cea mai importantă evoluție de la înnoirea completă a gamelor producătorului, în 2013.

  • Un exterior mai îndrăzneț

În 2021, Renault Trucks schimbă designul exterior al vehiculelor sale, adoptând un stil mai impunător, în special la nivelul farurilor, a căror dimensiune a fost redusă, pentru creșterea suprafeței vopsite în partea inferioară a caroseriei. O nouă grilă tip fagure completează designul mai modern și mai elegant al camioanelor Renault Trucks 2021.

  • Confort îmbunătățit la bord și la condus

O nouă coloană de direcție multidirecțională

Vehiculele sunt echipate cu o nouă coloană de direcție ajustabilă pe trei axe. Aceasta permite șoferului să adopte poziția de conducere care i se potrivește cel mai bine, adaptată cu precizie corpului său, cerințelor misiunii de transport sau preferințelor personale.
Coloana poate fi ajustată cu un singur picior atât pentru setarea poziției, cât și pentru gradul de înclinare a volanului. Ajustarea cu ambele mâini pe volan și blocarea instantanee asigură atât precizie, cât și siguranță. În plus, sistemul Neiman de pe coloana de direcție a fost înlocuit de un buton de start.

Noi scaune modulare

Deoarece un șofer de cursă lungă petrece în medie nouă ore pe zi la volan, scaunele trebuie să rămână confortabile pe parcursul duratei de utilizare a camionului și trebuie să se potrivească fiecărui șofer. Astfel, Renault Trucks și-a reproiectat gama de scaune și oferă acum o gamă modulară pentru flexibilitate completă în termenii reglajelor, ai combinațiilor disponibile și ai opțiunilor. Producătorul a introdus, de asemenea, noi materiale textile, concepute pentru a suporta multele urcări și coborâri zilnice din cabină. O versiune din piele este disponibilă ca opțiune.

Capacitate de depozitare crescută

Versiunile 2021 ale Renault Trucks T, T High, C și K propun, de asemenea, noi soluții de depozitare.

Renault Trucks a adăugat un suport pentru tabletă și telefon, poziționat la îndemâna șoferului, care oferă acces la mai multe dispozitive simultan și încărcare prin intermediul a două prize USB-C. A fost adăugat, de asemenea, un nou sertar de depozitare pentru documente A4.

Pe partea pasagerului, vehiculele au două spații de depozitare cu o capacitate totală de 7 litri (inclusiv un frigider cu o capacitate de 2 litri).

O zonă de dormit ca acasă, departe de casă

Camionul nu este numai instrumentul de lucru al șoferului, ci și locul unde se odihnește și doarme. Calitatea patului este, astfel, crucială. Pentru starea de bine a șoferului și pentru o longevitate crescută a echipamentului, Renault Trucks a crescut grosimea saltelei pentru cușeta tip „Serenity” cu 13% și a dublat numărul de arcuri, oferind un suport optim, datorită unei mai bune distribuții a greutății corporale. Este disponibil opțional și un topper pentru saltea cu spumă de memorie. Salteaua este detașabilă, pentru utilizarea unor cearșafuri pe măsură.

Pentru un plus de confort, au fost adăugate la pat două prize USB-C, pentru facilitarea încărcării dispozitivelor electronice, menținându-le la îndemâna șoferului în timpul perioadelor de odihnă.

În fine, pentru a îmbunătăți calitatea sunetului în cabină, Renault Trucks colaborează cu producătorul francez Focal, pentru furnizarea de echipament hi-fi și boxe

  • Siguranță crescută pentru șoferi, încărcătură și ceilalți participanți la trafic

Nivelurile înalte de siguranță pentru șoferi și ceilalți participanți la trafic au reprezentat un element principal în dezvoltarea gamelor Renault Trucks T, T High, C și K.

Noile camioane Renault Trucks T, T High și C sunt echipate standard cu faruri LED. Fiind mai apropiată de lumina naturală, lumina LED oferă șoferilor o mai bună percepție a contrastelor și culorilor. Acest lucru îmbunătățește în mod semnificativ vizibilitatea pe timp de noapte și, astfel, siguranța. Alte avantaje ale tehnologiei LED sunt fiabilitatea și longevitatea. Durata de viață a unei surse de iluminare LED este de până la 30 de ori mai mare decât a unui bec convențional.

De asemenea, au fost plasate lumini LED suplimentare pe interiorul ușilor pentru iluminarea pragului ușii pentru o siguranță crescută pentru șofer atunci când urcă sau coboară din cabină pe timp de noapte.

Pentru o siguranță optimă pentru șoferi, încărcături și ceilalți participanți la trafic, sunt disponibile numeroase opțiuni, care includ un dispozitiv mecanic anti-efracție (blocare de siguranță a ușilor), camere și senzori de proximitate, precum și uși vitrate care oferă o excelentă vizibilitate asupra pietonilor și bicicliștilor.

În fine, aplicarea de urgență a frânei de parcare reduce riscul unei mișcări neașteptate a vehiculului când șoferul părăsește cabina, prin blocarea automată a roților, pentru oprirea camionului.

  • Consum de combustibil redus și mentenanță optimizată

Economii de combustibil de 3%

În primul rând, aerodinamica la nivelul cabinei a fost îmbunătățită, la grila frontală și au fost adăugate extensii ale arcului roților, pentru îmbunătățirea fluxului de aer.

În al doilea rând, vehiculele au fost prevăzute cu noi tehnologii pentru reducerea consumului de combustibil. Acestea includ o nouă versiune a sistemului predictiv de cruise control Optivision și un sistem de cruise control optimizat cu două moduri de conducere disponibile. „Eco on” este modul implicit și optimizează consumul de combustibil prin ajustarea accelerației, schimbarea treptelor de viteză, cruise control și decelerare, în timp ce „Eco-off” permite șoferilor să selecteze modul de conducere. Un indicator oferă șoferilor informații în timp real în legătură cu stilul lor de conducere; cu cât mai mare este numărul de frunze cu atât mai economic șofatul.

O nouă funcțiune „Pulse and Glide” îmbunătățește și mai mult consumul de combustibil prin menținerea vitezei vehiculului în jurul valorii setate în Cruise Control (+/- 2km/h).

În fine, noile vehicule Renault Trucks T și T High sunt echipate standard cu anvelope de categoria A, cea mai eficientă de pe piață în termenii economiei de combustibil.

  • Vehicule susținute de noi oferte de servicii

Întreținere optimizată datorită Excellence Predict

Renault Trucks a dezvoltat o nouă tehnologie pentru actualizarea cu regularitate a software-ului vehiculului – în momentul în care clientul o cere – fără a fi nevoie de prezența lui la service.

Această nouă tehnologie este parte a ofertei de întreținere „Excellence Predict", care permite producătorului să acționeze înainte de apariția unei avarii, oferindu-le, astfel, clienților mai multă liniște prin garantarea unei disponibilități continue a vehiculului.

În termeni practici, oferta „Excellence Predict” asigură:

-        Un plan de întreținere optimizat perfect adaptat utilizării vehiculului.

-        Monitorizarea principalelor consumabile, cum ar fi bateria, discurile de ambreiaj și plăcuțele de frână.

-        Tehnologie inovativă de prevenire a avariilor pentru 80% dintre componentele care ar putea cauza opriri neplanificate.

-        Cooperare și colaborare între Renault Trucks și dealerii din rețeaua sa, care permite un management proactiv al întreținerii vehiculului. Programarea unor intervenții grupate optimizează opririle.

Raționalizarea vizitelor la service prin actualizarea de la distanță

În plus, experții din rețeaua Renault Trucks sunt capabili să realizeze operațiuni de pre-diagnosticare, actualizare și modificare de setări la distanță. Acest lucru reduce numărul de vizite la service și optimizează programările.

Extinderea intervalului de revizii până la 150.000 km

În funcție de aplicație și kilometraj, intervalele de schimbare a uleiului pentru vehiculele echipate cu motoare de 13 litri Euro VI vor fi extinse la 150.000 km sau 18 luni, ceea ce rezultă în costuri mai reduse de întreținere contractată (manoperă și piese), programe optimizate de întreținere cu mai multe opriri la service și economii suplimentare de combustibil.