Ne vedem pe 8 iulie 2021 la orele 14:00 și 20:00 a descoperi evoluția gamelor noastre de autocamioane T, C și K
Urmăriți-ne pe: tckevolution.renault-trucks.com

Camioane noi

Construcţii în condiţii dificile

OPTIMIZAȚI NUMĂRUL TURELOR

Facilitarea operațiunilor pe teren dificil

Autovehiculele care operează în carieră sunt supuse unor condiții de utilizare extreme cu suprasarcini frecvente și o exploatare în circuit închis pe teren prăfos, cu noroi și foarte denivelat. Pentru a răspunde nevoilor acestui domeniu de activitate solicitant, Renault Trucks pune la dispoziție gamele C și K recunoscute pentru robustețea lor. De asemenea, conducătorii auto dispun de o cabină cu un nivel de confort la fel de înalt ca la autovehiculele pentru distanțe lungi.

Capacitate maximă de încărcare, șasiu ranforsat și subansambluri testate pentru a rezista condițiilor de exploatare dificile: gamele C și K vă permit să optimizați numărul de ture pentru o productivitate sporită.

380 mm

GARD LA SOL SUB OSIE DE 380 MM
pentru a avea acces pe toate tipurile de teren și a putea depăși obstacolele.

MOD OFF ROAD SPECIAL PENTRU ACTIVITATEA PE ȘANTIER
modifică strategia de schimbare a treptelor de viteze pentru a se adapta condusului pe șantier.

PREECHIPĂRI CAROSIERI
grație plăcilor și consolelor preechipate pe lonjeroane și interfețelor electrice dintre șasiu și cabină.

FILTRARE CICLONICĂ A AERULUI
ranforsată pentru a reduce intervențiile de întreținere și a permite o utilizare intensivă zilnică a motorului.

Optidriver Xtrem
dedicat exploatării în condiţii dificile.

TREAPTĂ LATERALĂ DE ACCES LA CAROSERIE
pentru verificarea încărcăturii.

 

 

Configurația autovehiculului renault trucks

Renault Trucks K
RIGID 6X4, 8X4 ȘI 8X6

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Diesel 6 cilindri în linie, 4 supape pe fiecare cilindru, distribuție spate
  • Capacitate cilindrică 10,8 l (DTI 11) și 12,8 l (DTI 13)
  • Putere maximă: 338 kW (DTI 11) și 382 kW (DTI 13)
  • Cuplu maxim: 2200 Nm (DTI 11) și 2550 Nm (DTI 13)

Cutie de viteze

  • Optidriver XTREM, cutie de viteze robotizată

Prize de putere

  • PTO S81 - 1000 Nm sau PTO S84 - 500 Nm

Retarder

  • Optibrake cu putere de până la 300 kW (DTI 11) sau 382 kW (DTI 13)

Cabină

  • Day cab: cabină de zi cu pavilion standard

Pneuri

  • 13 R22.5 sau 315/80 R22.5

Suspensii

  • Suspensie față mecanică cu capacitatea de 9 t
  • Suspensie spate disponibilă în variantele 26, 32 sau 38 t

Opțiuni recomandate

  • Prefiltru cu aer ciclonic adaptat mediilor cu mult praf
  • Interfețe electrice pentru carosieri
  • Console și plăci pentru șasiu
  • Două girofaruri portocalii
  • Treaptă laterală de acces la încărcătură

 

Renault Trucks C
RIGID 6X4, 8X2*6, 8X4 ȘI OPTITRACK

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Diesel 6 cilindri în linie, 4 supape pe fiecare cilindru, distribuție spate
  • Capacitate cilindrică 10,8 l (DTI 11) și 12,8 l (DTI 13)
  • Putere maximă: 338 kW (DTI 11) și 382 kW (DTI 13)
  • Cuplu maxim: 2200 Nm (DTI 11) și 2550 Nm (DTI 13)

Cutie de viteze

  • Optidriver XTREM, cutie de viteze robotizată

Prize de putere

  • PTO S81 - 1000 Nm sau PTO S84 - 500 Nm

Retarder

  • Optibrake cu putere de până la 300 kW (DTI 11) sau 382 kW (DTI 13)

Cabină

  • Day cab: cabină de zi cu pavilion standard

Pneuri

  • 13 R22.5 sau 315/80 R22.5

Suspensii

  • Suspensie față mecanică cu capacitatea de 9 t
  • Suspensie spate disponibilă în variantele 21 sau 26 t

Opțiuni recomandate

  • Prefiltru cu aer ciclonic adaptat mediilor prăfoase
  • Console și plăci pentru șasiu
  • Interfețe electrice pentru carosieri
  • Două girofaruri portocalii
  • Treaptă laterală de acces la încărcătură
  • Punte PMR 2191 cu dublă reducție
  • Sistem Optitrack cu axă față echipată cu două motoare hidraulice
  • Bară de protecție 100 % din oțel