Stiri
rss


 

21.06.2013

NOUA GAMĂ RENAULT TRUCKS CENTRE DE PROFIT CE DESERVESC ACTIVITĂŢILE CLIENŢILOR

Renault Trucks profită de avantajul trecerii la standardul Euro 6 pentru a-şi reînnoi întreaga gamă. Această reînnoire a făcut obiectul unei investiţii a Grupului Volvo de peste 2 miliarde de euro precum şi al celei mai riguroase testări pe care Renault Trucks a efectuat-o în întreaga sa istorie. Scopul este clar: acela de a furniza clienţilor săi un instrument perfect, fiabil şi de înaltă performanţă care le va permite să¬-şi ţină costurile sub control. Mai mult decât oricând, Renault Trucks consideră camionul ca fiind centrul de profit ce nu trebuie să-şi dezamăgească clienţii, protejându-i, şi oferind în acelaşi timp mândrie şoferilor.

Prezentarea noii game Renault Trucks Euro 6 pe 11 iunie este un eveniment remarcabil deoarece este prima dată când un producător şi-a reînnoit întreaga sa gamă în acelaşi timp. Acest lucru a fost posibil cu o investiţie de 2 miliarde de euro în cadrul proiectului, făcând ca Renault Trucks să realizeze cel mai riguros program de testare din întreaga sa istorie.

În condiţiile în care calitatea şi fiabilitatea nu sunt lucruri care pot fi îndeplinite uşor, obţinerea lor a implicat ore întregi de testare şi cercetare. Încă din 2008 acest proces a dus la testarea calităţii a 300 de vehicule pe o distanţă de 10 milioane km şi 5 milioane de ore suplimentare de testări la bancul de probe, la temperaturi cuprinse între -40° C la +60° C.

Proiectată şi dezvoltată în strânsă legătură cu 50 de clienţi internaţionali, noua gamă îşi propune să ofere utilizatorilor un instrument perfect pentru îndeplinirea activităţilor. Pentru Renault Trucks, un camion reprezintă un centru de profit care nu-şi dezamăgeşte niciodată clienţii, protejând afacerile acestora şi care în acelaşi timp îi face mândri pe şoferi.

Pentru a atinge aceste obiective, Renault Trucks oferă o gamă complet nouă de vehicule pentru Distanţe lungi, Construcţii şi Distribuţie.

Gama Renault Trucks “Distanţe lungi”

Cu această nouă gamă pentru distanţe lungi, Renault Trucks a introdus o ofertă omogenă, constând dintr-un singur vehicul al cărui design modular face ca toate nevoile clientului să poată fi îndeplinite în cadrul sectorului de transport pe distanţe mari. Renault Trucks T" a fost conceput pentru a oferi companiilor de transport echilibrul perfect între economia de combustibil şi viaţa la bord. Cu o cabină aerodinamică, dezvoltată şi testată cu ajutorul unui tunel de vânt, T combină eficienţa Premium Route şi consumul redus de combustibil cu prestigiul şi confortul Magnum într-un singur vehicul. Acesta oferă, de asemenea, un grup motopropulsor îmbunătăţit cu motoare noi Euro 6 şi cu o cabină cu totul nouă.

Loială principiilor Premium Route, noua gamă Renault Trucks T contribuie la reducerea costurilor de combustibil datorită design-ului care îmbunătăţeşte performanţele vehiculului şi a noului grup motopropulsor ce permite gamei T să realizeze un consum de combustibil dintre cele mai mici de pe piaţă. Acesta este diminuat cu până la 5% faţă de modelele anterioare, în ciuda constrângerilor impuse de noul standard Euro 6.

Noua gamă “Distanţe lungi” oferă numeroase beneficii fără precedent. Cu o lăţime de 2,5 metri, cabina Renault Trucks T este mult mai spaţioasă, mai confortabilă şi are un pat extensibil, precum şi un pat superior care poate fi folosit la nevoie pentru depozitare suplimentară. Tunelul motor are acum o înălţime de doar de 200mm şi este complet încorporat în cazul cabinelor cu podea plată. Poziţia optimizată de condus este dată de noile scaune proiectate de RECARO ® pentru Renault Trucks, un tablou de bord ergonomic cu ecran central de 7 inci (cel mai mare de pe piaţă), precum şi opţiunea de reamenajare a poziţiei butoanelor de control. T oferă, de asemenea, un compartiment de depozitare care poate fi accesat atât din interiorul cât şi din exteriorul vehiculului, plus o uşă cu deschidere la un unghi de 85°. Şoferul are avantajul unor dispozitive de siguranţă, inclusiv lumini la viraje şi un volan multifuncţional reglabil pe trei poziţii.

În ceea ce priveşte motoarele, Renault Trucks T este prevăzut cu motoare Euro 6 DTI 11 şi DTI 13. Întreaga gamă este echipată cu transmisie automată Optidriver, care are acum un nou sistem de gestionare pentru schimbarea vitezelor. T are de asemenea un sistem de control al aerului (Unitate Electronică de Control pentru Aer sau EACU), o pompă de direcţie cu debit variabil pentru a îmbunătăţi consumul şi capacitatea rezervorului de motorină de până la 1475 de litri. Întreţinerea a fost uşurată separând reţeaua electrică de reţeaua hidraulică de pe şasiu, cu reţeaua electrică pe partea dreaptă şi cea hidraulică pe stânga.

Dacă este necesar, şoferii pot folosi butonul „24/7” de pe tabloul de bord pentru localizarea geografică imediată a vehiculului şi pentru raportarea datelor tehnice ale acestuia, ceea ce uşurează activitatea celor 1600 de centre de vânzări şi service Renault Trucks din întreaga lume. T este, de asemenea, configurat pentru a integra Optifleet, soluţia de gestionare a flotei Renault Trucks care sporeşte profitabilitatea operaţională. În plus, Renault Trucks menţine soluţiile dovedite de economisire a combustibilului, inclusiv Optifuel Infomax, care analizează performanţa, monitorizează consumul de combustibil, şi, atunci când este combinat cu programele de instruire ale Renault Trucks cu privire la consumul eficient de combustibil în timpul şofatului, (deja folosit pentru a instrui peste 25.000 de conducători auto până în prezent), poate reduce consumul total de combustibil cu până la 15% pentru întreaga flotă.

Gamele Renault Trucks “Construcţii” şi „Construcţii grele”

Pentru noile vehicule de construcţii, Renault Trucks oferă două game distincte - gama C pentru construcţii şi gama K pentru construcţii grele – cu scopul de a satisface nevoile clienţilor cât mai eficient posibil. Gama Renault Trucks C, disponibilă în două variante de lăţime a cabinei, se concentrează în principal pe încărcături mari, consum redus şi confort comparabil cu cel al unui vehicul de distanţe lungi. Mai mult, forţa de tracţiune excelentă şi capacitatea de a trece peste obstacole îl face atractiv pentru clienţii din sectorul de construcţii. În acelaşi timp, gama Renault Trucks K stabileşte noi standarde în termeni de robusteţe, trecerea peste obstacole şi oferă, de asemenea, cel mai bun unghi de atac de pe piaţă. Noile vehicule beneficiază de un grup motopropulsor îmbunătăţit cu noile motoare Euro 6 şi, de asemenea, o cabină specifică.

Printre caracteristicile oferite de vehiculele din aceste noi game pentru domeniul construcţiilor, cele mai remarcabile sunt cabina mai spaţioasă, mai confortabilă şi mai ergonomică, cu butoane rotative. Un prag pe partea laterală a vehiculului a fost de asemenea inclus pentru a permite şoferilor să verifice mai uşor încărcătura. Vehiculele demonstrează robusteţea, fiind capabile să suporte cele mai dificile condiţii, oferind protecţie în caz de impact pentru cele mai expuse părţi şi barele de protecţie din oţel, disponibile atât pe gama K cât şi pe gama C. În cele din urmă, acestea se mândresc cu o serie de caracteristici tehnice deosebite, cu o excelentă gardă la sol, GCW (Masă Maximă Autorizată) de până la 120 t şi cel mai bun unghi de atac de pe piaţă (32°) pentru gama K.

Optitrack, sistemul de tracţiune hidrostatic pe puntea faţă, oferă putere temporară de tracţiune suplimentară şi este disponibil pe gama C. În schimb, gama K include toate versiunile cu tracţiune convenţională.

Vehiculele sunt echipate cu lumini pentru viraje, transmisie automată Optidriver standard şi o frână de parcare electrică aplicată la oprirea motorului, împreună cu mai multe dispozitive pentru montarea caroseriei.

Mai mult, datorită calităţilor tehnice ale noii game Renault Trucks Construcţii, clienţii vor putea beneficia de o mai mare eficienţă a costurilor deoarece noile motoare Euro 6 livrează un nivel de neegalat până acum de performanţă şi un consum de combustibil mai mic decât al predecesorilor în varianta Euro 5. În plus, având o masă, gama C oferă o sarcină utilă remarcabilă, care poate ajunge până la 22,8 t pentru un 8x4. Gama K oferă o masă brută a vehiculului (GVW) de până la 50 t şi o masă maximă autorizată (GCW) de până la 120 de tone. Aceste vehicule au, de asemenea, mai multe opţiuni de dispozitive pentru simplificarea operaţiunilor de montare a caroseriei, permiţând o eficientizare de până la 20% a duratei, făcând ca timpul de livrare al vehiculului să fie mai scurt.

Cu Optifuel Programme, Renault Trucks oferă instructorilor clienţilor săi din sectorul de construcţii sau managerilor de parc auto un modul complet de instruire pentru implementarea planurilor de îmbunătăţire personalizate cu verificări pe termen lung. Acestea sunt furnizate de Optifuel Infomax şi Optifuel Training, un program de instruire intern cu privire la condusul economic. În plus, Optifuel Training oferă un modul specific pentru condusul pe şantierele de construcţie. Acest program îi face pe clienţi independenţi şi poate duce la reducerea consumului de carburant cu până la 15%.

Gama Renault Trucks Distribuţie

La proiectarea noii game de distribuţie, Renault Trucks a atras în expertiza sa, familiarizarea cu activităţile sectorului şi grija pentru mediu, precum şi avantajele cunoscute şi recunoscute ale gamei actuale. Cu toate acestea, deşi noua gamă Renault Trucks Distribuţie se bazează pe modelele anterioare, aceasta a evoluat într-o ofertă mult mai clară care constă dintr-o singură gamă şi trei modele capabile să răspundă nevoilor tuturor clienţilor.

Renault Trucks oferă acum trei modele din gama D: Renault Trucks D, un model de la 10 t la 18 t; Renault Trucks D Wide, un model de la 16 t la 26 t şi Renault Trucks D Access, un model cu cabină joasă de la 18 t la 26 t. Această ofertă va fi completată în curând de un vehicul suplimentar, conceput pentru a satisface nevoile clienţilor care au nevoie de soluţii de transport de la 3,5 t la 7,5 t.

Noile motoare DTI 5 şi DTI 8 s-au bazat pe tehnologii testate şi verificate, adaptate aplicaţiilor urbane. Acestea sunt conforme cu standardul Euro 6, îmbunătăţind în acelaşi timp nivelul de performanţă şi fiabilitate. Consumul redus al generaţiei anterioare a fost transferat la această nouă gamă. Posibilitatea de a atinge un cuplu maxim de la 900 rpm înseamnă că şoferii nu vor fi nevoiţi să împingă motorul la limită, consumând, prin urmare, mai puţin combustibil. În mod similar, plaja de putere generoasă a noului motor de patru cilindri, echivalent cu cel al unui motor cu şase cilindri, va permite extinderea ulterioară a capacităţii de încărcare a vehiculelor.

Renault Trucks a dotat întreaga sa gamă cu transmisii automate care reduc consumul de combustibil, menţin în stare bună piesele mecanice ale vehiculului, limitează costurile de întreţinere şi permit şoferilor să se concentreze pe deplin asupra şofatului. Mai mult decât atât, o serie de elemente cu privire la Renault Trucks D au fost îmbunătăţite astfel încât să se limiteze costurile şi să se faciliteze întreţinerea, cum ar fi bara de protecţie care, în loc să fie o singură unitate, este acum alcătuită din trei părţi.

Pentru clienţii care doresc să reducă şi mai mult costurile de operare, această gamă poate fi asociată cu Optifuel Programme. Prin asocierea monitorizării consumului şi a software-ului de analiză Optifuel Infomax, precum şi instruirea privind condusul eficient dezvoltat de Renault Trucks, economiile în cazul consumului de combustibil pot fi de până la 15% pentru intreaga flotă.

În sectorul de distribuţie, unde domeniile de activitate sunt foarte diversificate, un camion trebuie să fie capabil să satisfacă exact nevoile clienţilor. Acesta este motivul pentru care Renault Trucks oferă mai mult de 100 de modele, dotate cu diferite dispozitive care uşurează munca caroserilor. Imediat ce comanda a fost plasată, aceştia pot accesa toate schiţele vehiculului prin intermediul unui portal web dedicat. Acest lucru le permite să-şi planifice activitatea mai uşor şi să-şi reducă timpul de montaj cu 20%.

Renault Trucks a proiectat noua sa gamă D cu scopul de a optimiza valoarea de utilizare a vehiculului la nivel mondial. Acest lucru presupune implicarea producătorului care îşi pune expertiza la dispoziţia clienţilor săi pentru a le oferi o soluţie completă de transport. Acesta se angajează să le fie alături de-a lungul întregii durate de funcţionare a vehiculului şi să le ofere soluţii eficiente în ceea ce priveşte finanţarea, asigurarea, analiza consumului de combustibil şi instruirea cu privire la consumul eficient de combustibil, precum şi servicii la nivel local pentru a asigura întreţinerea eficientă şi reducerea costului în perioadele de pauză.

Noile vehicule Renault Trucks Euro 6 au fost dezvoltate cu scopul de a oferi eficienţa costurilor, fiabilitate şi mândrie. Grupul Volvo de care aparţine Renault Trucks a făcut o investiţie majoră în noua gamă, precum şi în instalaţiile şi echipamentele necesare pentru producţia sa. Noua organizaţie de vânzări va permite Renault Trucks să-şi extindă acoperirea geografică, prin creşterea numărului de centre de vânzări şi service cu 30% şi până la 40% pe anumite pieţe. Cu această nouă gamă de vehicule, susţinută de un grup global, Renault Trucks deţine tot ceea ce are nevoie pentru a câştiga noi clienţi şi pentru a-şi spori cota de piaţă.

Mai multe informaţii sunt disponibile la:
http://corporate.renault-trucks.com

rss