Stiri
rss


 

23.09.2016

RENAULT MASTER EURO 6: CONFORT ȘI CONSUM REDUS

Modelul Renault Master de la Renault Trucks este acum disponibil cu motorizare Euro 6.  Disponibil în versiuni de la 2,8 la 4,5 t și cu motoare între 110 și 170 CP, oferta Master își menține diversitatea, satisfăcând perfect cerințele clienților din domenii precum construcțiile, transportul de pasageri, livrarea de colete, precum și transportul sub temperatură controlată, prin intermediul unor pachete specifice.

Renault Trucks lansează Renault Master Euro 6. Pentru a fi în conformitate cu regulamentele în vigoare, vehiculul încorporează tehnologia de de poluare SCR (Reducție Catalitică Selectivă). Această tehnologie a fost utilizată și perfecționată de către Renault Trucks pe gamele sale HGV încă din 2009. Sistemul SCR, combinat cu injecția de Adblue® la nivelul gazelor de evacuare, generează o reducere majoră a emisiilor poluante. Rezervorul de Adblue® cu o capacitate de 22 l de pe Renault Master asigură o gamă de operare de până la 12.000 km. Pentru a înlătura riscul de confuzie la alimentarea acestui rezervor, acesta este poziționat pe partea opusă față de rezervorul de motorină.

Această nouă ofertă Master, cu versiuni cu mase cuprinse între 2,8 și 4,5 t și motorizări cu puteri maxime de la 110 la 170 CP, se califică pentru dubla omologare Euro 6 pe categoriile Light Duty and Heavy Duty (ușoară și grea). Acest lucru permite încorporarea unor carosări de categorie grea, cum ar fi platformele sau nacelele de lucru la înălțime. Renault Trucks poate livra, de asemenea, versiuni carosate în fabrică de platformă, van sau benă basculabilă.

Pentru a răspunde în totalitate necesităților clienților, Renault Trucks a făcut toate eforturile pentru a personaliza nivelul finisajelor pentru Renault Master Euro 6, prin intermediul unei oferte de cinci pachete „Specializate” (construcții, livrări, temperatură controlată, carosier și transport copii), combinând echipamentul necesar fiecărui tip de activitate și facilitând operațiunile de montare a caroseriei. De exemplu, pachetul Construcții include opțiuni precum elementele de protecție sub șasiu sau sistemul de ajustare a vitezei motorului pentru echipamentul acționat prin intermediul PTO, în timp ce pachetul Livrări încorporează opțiuni precum ușile cu deschidere de 270°, de natură să faciliteze operațiunile de încărcare și descărcare.

Renault Trucks oferă, de asemenea, versiuni de pachete dedicate utilizatorilor, care le permit să își realizeze misiunile mai ușor, cum ar fi pachetul Vision, care încorporează opțiuni de natură să sporească vizibilitatea, sau le permit să se bucure de un grad superior de confort, prin intermediul pachetului “High comfort”.

Tot pentru îmbunătățirea confortului șoferului, noul Renault Master poate fi echipat cu sistemul Media Nav 2.0, care încorporează un ecran de navigație digital de 7” și un sistem audio cu radio digital, mufă pentru jack, conexiune USB Bluetooth® și un kit telefonic hands-free. Sistemul de hărți poate fi actualizat prin conectarea la un anult website. Pentru un plus de siguranță, vehiculul oferă, de asemenea, opțiunea de a schimba faza lungă cu faza scurtă a farurilor, atunci când se detectează un vehicul la mai puțin de 600 m distanță, pecum și o cameră și un radar pentru mersul înapoi, pentru a se asigura că manevrele se realizează în condiții optime de siguranță.

Pentru a reduce și mai mult consumul de combustibil și emisiile de CO2, precum și pentru a îmbunătăți performanțele generale ale vehiculului, Renault Master vine echipat cu un sistem Eco-Mode, care,  prin intermediul reducerii cuplului motor, contribuie la reducerea consumului. Acestea operează în conjuncție cu un sistem Stop&Start, care oprește automat motorul când vehiculul așteaptă la semafor. Este, de asemenea, echipat cu tehnologie bi-turbo, de joasă și de înaltă presiune, care operează cu schimbul sau simultan, pentru a livra un cuplu mai înalt la turații mai mici ale motorului (380 Nm la  turații cuprinse între 1.500 și 3.000 rpm). În plus, Renault Master oferă și un sistem Driver Assist, care informează șoferii asupre celui mai potrivit moment pentru schimbarea treptei de viteză.

În fine, deoarece Renault Trucks consideră serviciile ca parte integrantă a vehiculelor sale, Renault Master asigură servicii optime care corespund aplicațiilor de zi cu zi. De exemplu, centrele dedicate Fast & Pro oferă clienților o zonă dedicată în întregime vehiculelor comerciale ușoare, pentru minimizarea imobilizării vehiculelor în timpul reparațiilor și pentru un control atent al costurilor. O dată mai mult, acest lucru permite clienților Renault Master să beneficieze de tot ceea ce are de oferit experiența Renault Trucks în ceea ce privește tehnologiile SCR și AdBlue®, deja testate și probate pe gama de vehicule destinate transportului de lungă distanță. Calitatea serviciilor Renault Trucks acoperă, de asemenea, contracte de service Start & Drive, cu 4 niveluri diferite de acoperire, precum și finanțare și asigurri optimizate.

Renault Master aparține gamei Renault Trucks Distribution, cea mai extinsă de pe piață, care include și modelele Renault Maxity, Renault Trucks D Cab 2m, Renault Trucks D, precum și Renault Trucks D Wide și D Access.

Modelul Renault Master de la Renault Trucks este acum disponibil cu motorizare Euro 6.  Disponibil în versiuni de la 2,8 la 4,5 t și cu motoare între 110 și 170 CP, oferta Master își menține diversitatea, satisfăcând perfect cerințele clienților din domenii precum construcțiile, transportul de pasageri, livrarea de colete, precum și transportul sub temperatură controlată, prin intermediul unor pachete specifice.

Renault Trucks lansează Renault Master Euro 6. Pentru a fi în conformitate cu regulamentele în vigoare, vehiculul încorporează tehnologia de de poluare SCR (Reducție Catalitică Selectivă). Această tehnologie a fost utilizată și perfecționată de către Renault Trucks pe gamele sale HGV încă din 2009. Sistemul SCR, combinat cu injecția de Adblue® la nivelul gazelor de evacuare, generează o reducere majoră a emisiilor poluante. Rezervorul de Adblue® cu o capacitate de 22 l de pe Renault Master asigură o gamă de operare de până la 12.000 km. Pentru a înlătura riscul de confuzie la alimentarea acestui rezervor, acesta este poziționat pe partea opusă față de rezervorul de motorină.

Această nouă ofertă Master, cu versiuni cu mase cuprinse între 2,8 și 4,5 t și motorizări cu puteri maxime de la 110 la 170 CP, se califică pentru dubla omologare Euro 6 pe categoriile Light Duty and Heavy Duty (ușoară și grea). Acest lucru permite încorporarea unor carosări de categorie grea, cum ar fi platformele sau nacelele de lucru la înălțime. Renault Trucks poate livra, de asemenea, versiuni carosate în fabrică de platformă, van sau benă basculabilă.

Pentru a răspunde în totalitate necesităților clienților, Renault Trucks a făcut toate eforturile pentru a personaliza nivelul finisajelor pentru Renault Master Euro 6, prin intermediul unei oferte de cinci pachete „Specializate” (construcții, livrări, temperatură controlată, carosier și transport copii), combinând echipamentul necesar fiecărui tip de activitate și facilitând operațiunile de montare a caroseriei. De exemplu, pachetul Construcții include opțiuni precum elementele de protecție sub șasiu sau sistemul de ajustare a vitezei motorului pentru echipamentul acționat prin intermediul PTO, în timp ce pachetul Livrări încorporează opțiuni precum ușile cu deschidere de 270°, de natură să faciliteze operațiunile de încărcare și descărcare.

Renault Trucks oferă, de asemenea, versiuni de pachete dedicate utilizatorilor, care le permit să își realizeze misiunile mai ușor, cum ar fi pachetul Vision, care încorporează opțiuni de natură să sporească vizibilitatea, sau le permit să se bucure de un grad superior de confort, prin intermediul pachetului “High comfort”.

Tot pentru îmbunătățirea confortului șoferului, noul Renault Master poate fi echipat cu sistemul Media Nav 2.0, care încorporează un ecran de navigație digital de 7” și un sistem audio cu radio digital, mufă pentru jack, conexiune USB Bluetooth® și un kit telefonic hands-free. Sistemul de hărți poate fi actualizat prin conectarea la un anult website. Pentru un plus de siguranță, vehiculul oferă, de asemenea, opțiunea de a schimba faza lungă cu faza scurtă a farurilor, atunci când se detectează un vehicul la mai puțin de 600 m distanță, pecum și o cameră și un radar pentru mersul înapoi, pentru a se asigura că manevrele se realizează în condiții optime de siguranță.

Pentru a reduce și mai mult consumul de combustibil și emisiile de CO2, precum și pentru a îmbunătăți performanțele generale ale vehiculului, Renault Master vine echipat cu un sistem Eco-Mode, care,  prin intermediul reducerii cuplului motor, contribuie la reducerea consumului. Acestea operează în conjuncție cu un sistem Stop&Start, care oprește automat motorul când vehiculul așteaptă la semafor. Este, de asemenea, echipat cu tehnologie bi-turbo, de joasă și de înaltă presiune, care operează cu schimbul sau simultan, pentru a livra un cuplu mai înalt la turații mai mici ale motorului (380 Nm la  turații cuprinse între 1.500 și 3.000 rpm). În plus, Renault Master oferă și un sistem Driver Assist, care informează șoferii asupre celui mai potrivit moment pentru schimbarea treptei de viteză.

În fine, deoarece Renault Trucks consideră serviciile ca parte integrantă a vehiculelor sale, Renault Master asigură servicii optime care corespund aplicațiilor de zi cu zi. De exemplu, centrele dedicate Fast & Pro oferă clienților o zonă dedicată în întregime vehiculelor comerciale ușoare, pentru minimizarea imobilizării vehiculelor în timpul reparațiilor și pentru un control atent al costurilor. O dată mai mult, acest lucru permite clienților Renault Master să beneficieze de tot ceea ce are de oferit experiența Renault Trucks în ceea ce privește tehnologiile SCR și AdBlue®, deja testate și probate pe gama de vehicule destinate transportului de lungă distanță. Calitatea serviciilor Renault Trucks acoperă, de asemenea, contracte de service Start & Drive, cu 4 niveluri diferite de acoperire, precum și finanțare și asigurri optimizate.

Renault Master aparține gamei Renault Trucks Distribution, cea mai extinsă de pe piață, care include și modelele Renault Maxity, Renault Trucks D Cab 2m, Renault Trucks D, precum și Renault Trucks D Wide și D Access.

rss