Camioane noi

CONSTRUCŢII ÎN CONDIŢII DIFICILE

OPTIMIZAȚI NUMĂRUL TURELOR

Facilitarea operațiunilor pe teren dificil

Autovehiculele care operează în carieră sunt supuse unor condiții de utilizare extreme cu suprasarcini frecvente și o exploatare în circuit închis pe teren prăfos, cu noroi și foarte denivelat. Pentru a răspunde nevoilor acestui domeniu de activitate solicitant, Renault Trucks pune la dispoziție gamele C și K recunoscute pentru robustețea lor. De asemenea, conducătorii auto dispun de o cabină cu un nivel de confort la fel de înalt ca la autovehiculele pentru distanțe lungi.

Capacitate maximă de încărcare, șasiu ranforsat și subansambluri testate pentru a rezista condițiilor de exploatare dificile: gamele C și K vă permit să optimizați numărul de ture pentru o productivitate sporită.

380 mm

GARD LA SOL SUB OSIE DE 380 MM
pentru a avea acces pe toate tipurile de teren și a putea depăși obstacolele.

MOD OFF ROAD SPECIAL PENTRU ACTIVITATEA PE ȘANTIER
modifică strategia de schimbare a treptelor de viteze pentru a se adapta condusului pe șantier.

PREECHIPĂRI CAROSIERI
grație plăcilor și consolelor preechipate pe lonjeroane și interfețelor electrice dintre șasiu și cabină.

FILTRARE CICLONICĂ A AERULUI
ranforsată pentru a reduce intervențiile de întreținere și a permite o utilizare intensivă zilnică a motorului.

Optidriver Xtrem
dedicat exploatării în condiţii dificile.

TREAPTĂ LATERALĂ DE ACCES LA CAROSERIE
pentru verificarea încărcăturii.

 

 

Configurația autovehiculului renault trucks

Renault Trucks K
RIGID 6X4, 8X4 ȘI 8X6

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Diesel 6 cilindri în linie, 4 supape pe fiecare cilindru, distribuție spate
  • Capacitate cilindrică 10,8 l (DTI 11) și 12,8 l (DTI 13)
  • Putere maximă: 338 kW (DTI 11) și 382 kW (DTI 13)
  • Cuplu maxim: 2200 Nm (DTI 11) și 2550 Nm (DTI 13)

Cutie de viteze

  • Optidriver XTREM, cutie de viteze robotizată

Prize de putere

  • PTO S81 - 1000 Nm sau PTO S84 - 500 Nm

Retarder

  • Optibrake cu putere de până la 300 kW (DTI 11) sau 382 kW (DTI 13)

Cabină

  • Day cab: cabină de zi cu pavilion standard

Pneuri

  • 13 R22.5 sau 315/80 R22.5

Suspensii

  • Suspensie față mecanică cu capacitatea de 9 t
  • Suspensie spate disponibilă în variantele 26, 32 sau 38 t

Opțiuni recomandate

  • Prefiltru cu aer ciclonic adaptat mediilor cu mult praf
  • Interfețe electrice pentru carosieri
  • Console și plăci pentru șasiu
  • Două girofaruri portocalii
  • Treaptă laterală de acces la încărcătură

 

Renault Trucks C
RIGID 6X4, 8X2*6, 8X4 ȘI OPTITRACK

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Diesel 6 cilindri în linie, 4 supape pe fiecare cilindru, distribuție spate
  • Capacitate cilindrică 10,8 l (DTI 11) și 12,8 l (DTI 13)
  • Putere maximă: 338 kW (DTI 11) și 382 kW (DTI 13)
  • Cuplu maxim: 2200 Nm (DTI 11) și 2550 Nm (DTI 13)

Cutie de viteze

  • Optidriver XTREM, cutie de viteze robotizată

Prize de putere

  • PTO S81 - 1000 Nm sau PTO S84 - 500 Nm

Retarder

  • Optibrake cu putere de până la 300 kW (DTI 11) sau 382 kW (DTI 13)

Cabină

  • Day cab: cabină de zi cu pavilion standard

Pneuri

  • 13 R22.5 sau 315/80 R22.5

Suspensii

  • Suspensie față mecanică cu capacitatea de 9 t
  • Suspensie spate disponibilă în variantele 21 sau 26 t

Opțiuni recomandate

  • Prefiltru cu aer ciclonic adaptat mediilor prăfoase
  • Console și plăci pentru șasiu
  • Interfețe electrice pentru carosieri
  • Două girofaruri portocalii
  • Treaptă laterală de acces la încărcătură
  • Punte PMR 2191 cu dublă reducție
  • Sistem Optitrack cu axă față echipată cu două motoare hidraulice
  • Bară de protecție 100 % din oțel